They.Own.The.Sky
Οφείλω να ομολογήσω ότι κανένα άλλο post-rock album δεν μου έκανε τόση εντύπωση όσο το “Glass/Nails”. Να νιώσω τόσο πολύ μέσα μου αυτές τις υπέροχες μελωδίες που σε πλημμυρίζουν με αισθήματα νοσταλγίας, ανεκπλήρωτου έρωτα και ελπίδας. Eλπίδα για δημιουργία που χρειάζεται ο τόπος μας σήμερα. Οι we.own.the.sky με το EP τους “Glass/Nails” καταφέρνουν με εκπληκτική άνεση να σε κερδίσουν με την αυθόρμητη καλλιτεχνική τους έκφραση που επηρεάζεται από την δυσμενή πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα. Αρκούνε λίγα δευτερόλεπτα από το εκπληκτικό “Raindrops And Ocean” για να σε κερδίσουν και ακόμα λίγα λεπτά για να σε πείσουν ότι ήρθαν για να μείνουν και να πρωταγωνιστήσουν στην ελληνική σκηνή αλλά και στο εξωτερικό, καθώς τα κομμάτια τους ακούγονται ήδη σε σταθμούς σε Ευρώπη και Αμερική(!).
Όταν τελείωσα την ακρόαση αυτού του άλμπουμ, ένιωσα εκείνο το συναίσθημα που είχα όταν έπαιζα μικρός μπάλα στην αλάνα, εκείνη την ανεμελιά, εκείνη την ιδέα ότι όλα θα πάνε καλά και ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ξαναήρθε έτσι απλά για να με πάρει από το χέρι και να με αφήσει να χαθώ στα delay riff των we.own.the.sky, τα οποία με στοιχειώνουν. Εκπληκτική προσπάθεια από τα παιδιά, την οποία χαιρετάω με όλη μου την καρδιά γιατί χρειαζόμαστε πραγματικά νέους καλλιτέχνες, που προσφέρουν ποιότητα στην ήδη παρακμάζουσα κουλτούρα της Ελλάδας που κινείται μόνο γύρω από το mainstream και την pop. Ελπίζω η επόμενη δουλειά τους να μας εκπλήξει ακόμα περισσότερο. Καλή τύχη και ευχαριστώ για τις όμορφες αναμνήσεις που ξυπνάνε τα κομμάτια σας! Ο ουρανός σας ανήκει και σας ευχαριστεί!

