A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds. Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης προτείνει:
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds. Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης προτείνει:
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds. Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης προτείνει:
Οι Moonshine Effect είναι ένα μουσικό σχήμα που δημιουργήθηκε το 2015 στην Αθήνα (Ελλάδα). Το μουσικό είδος που παίζουν είναι Indie/dream pop με ψυχεδελικές και folk επιρροές. Το album “our eyes should meet” είναι καρπός συλλογικής προσπάθειας η οποία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2015 και τελείωσε το χειμώνα του 2017.
Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης προτείνει 10 κυκλοφορίες που ξεχώρισε από το 2018:
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds
Νοέμβριος 1972. Η Carly Simon κυκλοφορεί σε single το “You’re So Vain”, που έμελε να γίνει το μοναδικό τραγούδι της που θα φτάσει στο νούμερο 1 των αμερικανικών charts. Σχεδόν μισό αιώνα μετά, το “You’re So Vain”, όχι απλά ακούγεται το ίδιο φρέσκο, αλλά έχει πλέον καθιερωθεί ως ένα από τα «απόλυτα» τραγούδια χωρισμού… Όπως έχει ειπωθεί, αν το “You’re So Vain” δεν αποτελεί μέρος της playlist ενός χωρισμού, τότε δεν έχεις χωρίσει πραγματικά ακόμα! Γιατί, μόνο όταν έχεις πραγματικά συνειδητοποιήσει το τέλος μιας σχέσης, μπορείς να πετάξεις στον άλλον περιπαικτικά και κατάμουτρα τον στίχο: «είσαι τόσο ματαιόδοξος, που μπορεί να νομίσεις ότι αυτό το τραγούδι είναι για σένα»!
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds
Η Μουσική Κωμωδία «Ωραία Ελένη» του Jacques Offenbach επιστρέφει πιο όμορφη και πιο ανανεωμένη από ποτέ και γιορτάζει τον 5ο χρόνο επιτυχίας της στην Κεντρική Σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης κάθε Παρασκευή και Σάββατο από 16/11/2018. Η αιρετική σκηνοθεσία του Παναγιώτη Αδάμ και ένα σύνολο από εκλεκτούς ηθοποιούς -τραγουδιστές, χορευτές και μουσικούς συνθέτουν την πιο απολαυστική σάτιρα της φετινής σεζόν. Με μία ανατρεπτική και άκρως χιουμοριστική εκδοχή του γνωστού μύθου της Ωραίας Ελένης, μέσα από τη διαχρονική ματιά του, ο Offenbach μας προκαλεί με τα αιώνια ζητήματα της οικογενειοκρατίας, της ψευτοηθικής και της διεφθαρμένης εξουσίας.
A (bi) weekly retrospect of new interesting sounds
31-10-1963: Στο νούμερο 1 των Βρετανικών charts, ανεβαίνει το συγκρότημα των Gerry And The Pacemakers, από το Liverpool. Η επιτυχία αυτή θέτει ένα ρεκόρ για την εποχή και τη μουσική ιστορία, καθώς το συγκρότημα ενώ έχει κυκλοφορήσει μόλις 3 τραγούδια σε single, τα βλέπει να κατακτούν το ένα μετά το άλλο την κορυφή των charts!
A (bi)weekly retrospect of new interesting sounds
Αν στην ιστορία της Rock υπήρξε ποτέ στιγμή στην οποία η μουσική και οι στίχοι που τη συνοδεύουν συναντιούνται ολοκληρωτικά με τα φιλοσοφικά ερωτήματα και τις αγωνίες που ο άνθρωπος προσπαθεί να εξηγήσει και να κατευνάσει, τότε η στιγμή αυτή είναι το “The Dark Side of the Moon”. Μια φιλοσοφική διάλεξη σχεδόν 43 λεπτών που αναμοχλεύει τον θάνατο, την ψυχική ασθένεια, την ματαιότητα, τον άκρατο καταναλωτισμό της σύγχρονης κοινωνίας, την απληστία, την εγγενή ανθρώπινη ροπή προς την αντιπαράθεση και τον πόλεμο…
Οι Turbowolf είναι από τις περιπτώσεις συγκροτημάτων που ένα τυχαίο άκουσμα αρκεί για να μαγνητίσει το ενδιαφέρον σου (όπως η περίπτωση των The Wytches, λίγα χρόνια πριν). Τους ακούς ευχάριστα καθώς αναζητάς νέα μουσικά «ευρήματα» στα ράφια του δισκάδικου, με τον ήχο του κουαρτέτου από το Bristol να αποτυπώνεται με περισσή ευκολία στο υποσυνείδητό σου.
Η Orion Productions, σε συνεργασία με το σολιστικό φωνητικό σύνολο Artisti Orioni, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων του Πάσχα, παρουσιάζει στο Διεθνές Καλλιτεχνικό Κέντρο Athenaeum, την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 στις 20:00, εκδήλωση θρησκευτικής μουσικής με τίτλο “Requiem Aeternam”, υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος.
Κάτω από χρυσές δέσμες φωτός, ανάμεσα από λεπτές μπλε γραμμές που δεν διαθλώνται, περιτριγυρισμένη από επαναλαμβανόμενα ηχητικά μοτίβα, μπροστά σε θάλασσα, πίσω από στατικές εικόνες τηλεόρασης, πίσω από τηλεφωνικές γραμμές, μέσα από το ιριδίζον φως οπαλίου, πίσω από φακούς, μέσα από οθόνες. Από όποιο πρίσμα και αν σε κοίταξα, το σύμπαν μέσα σου δεν σταμάτησε να ξεχύνεται, να περικλείει τα πάντα σε μια αίθουσα μικρή, και να στέκεται απέναντι μου.
Ξημέρωσε η μέρα και το βράδυ της φύσηξε έτσι που ανάγκασε τα άστρα να ψελλίσουν «ω γλυκύ μου έαρ».
To Release Radar είναι ένας καλός φιλαράκος – για την ακρίβεια είναι ένας αλγόριθμος που έρχεται κάθε φορά ανανεωμένος, δυνατός, ακμαίος και ορμητικός σαν το ιππικό στα παλιά western. Πέρασαν πολλές εβδομάδες που δεν είχα αναφερθεί στην εβδομαδιαία λίστα του Spotify. Κάποιοι Σουηδοί έκαναν ένα εντυπωσιακό step up στο game τους με τις λίστες και άρχισαν να με βομβαρδίζουν (κι εσάς φαντάζομαι) με Release Radars, με Throwback Thursdays, με New Music Fridays, με 6 διαφορετικά Daily Mix κάθε πρωί και γενικά τόσες playlist προτάσεις που το πρόβλημα είναι πια οι μόνο 24 ώρες της ημέρας. Αλλά δεν το βάζουμε κάτω, κάνουμε σύμμαχο τον χρόνο - και ο καλός φιλαράκος επέστρεψε τη στιγμή που μου έλειψε.
Δέκα ανέκδοτα κομμάτια του Θάνου Ανεστόπουλου κυκλοφορούν σε μια ειδική έκδοση διπλού cd, που περιλαμβάνει και τα κομμάτια του δίσκου «Ως Το Τέλος» σε νέο mastering. Οκτώ από αυτά τα κομμάτια κυκλοφορούν και σε album βινυλίου με τον τίτλο «Θάνος Ανεστόπουλος». Τέλος, το πρώτο προσωπικό album του, «Ως Το Τέλος», που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2012, επανακυκλοφορεί με το ίδιο artwork και το ίδιο mastering σε διαφανές βινύλιο. Και οι τρεις κυκλοφορίες θα διατίθενται και ψηφιακά σε όλες τις μουσικές πλατφόρμες.
Επιστρέφοντας από την πρώτη Ευρωπαϊκή περιοδεία τους για την προώθηση του “Unique” (και τέταρτη συνολικά σε περίπου δύο χρόνια), στο πλευρό των Damnation Day, οι Poem ανεβαίνουν μετά από καιρό σε Αθηναϊκή σκηνή, το Σάββατο 31 Μαρτίου, στο ΙΛΙΟΝ Plus, με σκοπό την ζωντανή παρουσίαση του νέου album, στα πλαίσια μιας εκτενούς setlists με όλες τις σημαντικές στιγμές της μέχρι στιγμής πορείας τους.
Για πρωινά που θέλουν χρώματα, για νύχτες που θέλουν άστρα, για πρόσωπα που φέρουν ανησυχίες και θέλουν διεξόδους, η Melentini βάζει ήχο στη ζωή και ελκύει τη ζωή μέσα από τον ήχο.
Όταν μία μπάντα εύχεται για το νέο της δημιούργημα: «ελπίζουμε να το αγαπήσεις», αρχικά διαπιστώνεις ότι διατηρούν μία αίσθηση που ξεπερνάει την καθιερωμένη ελπίδα να σου αρέσει απλά η μουσική τους· και όταν η ευχή τους αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά, τότε νιώθεις ότι μάλλον δύσκολα θα το αποχωριστείς. Ένας ωραίος δεσμός γεννιέται.
Εντάξει το ξέρω, η αισθητική μας, η στάση μας απέναντι στα πράγματα, το γεγονός ότι δεν περιμένουμε μια συγκεκριμένη ημέρα για να εκφράσουμε τα αισθήματά μας, η εναλλακτικότητά μας και γενικώς ο αντικομφορμισμός μας, μας ωθεί στο να σνομπάρουμε κάθε χρόνο την «ημέρα των ερωτευμένων». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το «έτερον ήμισυ» διακατέχεται από ρομαντισμό που δεν μπορούμε να αποφύγουμε; Και θέλουμε να του κάνουμε το χατίρι; Ιδού λοιπόν μια λίστα για την ημέρα του «Αγίου Βαλεντίνου» που αφενός θα ικανοποιήσει το ταίρι μας (βγάζοντας μας ασπροπρόσωπους!), αλλά θα ακουστεί εντάξει και για τα δικά μας «περίεργα» γούστα…
And as the Waters go, Night will fall.
Συναυλία για βιολί και εκκλησιαστικό όργανο στη Γερμανική Εκκλησία Αθηνών, την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 στις 20:00, υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος και του Συλλόγου Αποφοίτων Γερμανικής Σχολής Αθηνών.
10 of the most interesting songs we heard in 2017.
Οι Marva Von Theo σας ανακοινώνουν την ψηφιακή κυκλοφορία του πρώτου τους δίσκου με τίτλο “Dream Within A Dream”.
Μέσα στα 90s έγινε κάτι θεμελιώδες: αναπτύχθηκε ακόμη περισσότερο ο λυρισμός του συναισθήματος και το συναίσθημα του λυρισμού. Πάντα όσον αφορά τη μουσική και συγκεκριμένα το prog metal. Ευτυχώς, παρότι τα χρόνια πέρασαν και ο χώρος χρειαζόταν νέα φρεσκάδα, τίποτα δεν ώθησε τους σημερινούς μουσικούς να προσθέτουν και αυτοί με τη σειρά τους ένα προσωπικό λιθαράκι στον ήχο. Οι Major Denial χειρίστηκαν τα πάντα με ακρίβεια στο ντεμπούτο τους. Ο Νεκτάριος Ντάγκας είναι εδώ για να μας δώσει κάποιες απαντήσεις, και τον ευχαριστούμε γι’ αυτό.
Ένα από τα πιο γεμάτα, δυνατά και εκφραστικά ραντεβού θα ξαναλάβει χώρα στα μέρη μας. Είναι από εκείνα τα ραντεβού που δε σε νοιάζει τι θα φορέσεις, δε σκέφτεσαι τι θα πεις – μην κάνεις λάθος και φανείς ανούσιος ή παρεξηγηθείς –, δε σκέφτεσαι πως θα σταθείς, ώστε να υπάρχει η πιθανότητα να ξανασυναντηθείτε. Ξέρεις μόνο ότι η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί και πως θα είσαι εκεί, για πρώτη ή για ακόμη μια φορά. Ξέρεις, πάνω απ’ όλα, ότι είναι ένα ραντεβού eye to eye και τίποτα δε θα το αλλάξει αυτό. Είναι η απλότητα που περικλύει την όλη ατμόσφαιρα. Όσοι έχουν απορίες ας βρουν κατάλυμα παρακάτω.
Η πολυτάλαντη Melentini, που το 2013 με το ντεμπούτο της αιχμαλώτισε τους κριτικούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και πρόσφατα έγινε talk-of-the-town στους σινεφίλ κύκλους, γράφοντας το soundtrack του βραβευμένου «Άφτερλωβ», ανακοινώνει την κυκλοφορία της δεύτερης προσωπικής δισκογραφικής δουλειάς και παρουσιάζει, ως πρώτο δείγμα του επερχόμενου δίσκου, το νέο της τραγούδι "Satellites".
Σκέφτομαι ότι, αν αναφερθώ στους Afformance ως ένα καθαρό post rock σχήμα, τότε τους αφαιρώ κάτι από την αίγλη της πειραματικής τους διάθεσης. Οπότε, νομίζω ότι είναι καλύτερα να τους βλέπουμε ως αλχημιστές που, μέσα σε μια σιωπή μηνών, μπορούν να παράγουν όμορφη μουσική, που σε συντροφεύει, σε ηρεμεί, σε θέλει. Λίγες μέρες πριν από την κοινή εμφάνισή τους με τους Universe217, ο Κώστας Βερίγκας δίνει απαντήσεις και μένει μ’ ένα παράπονο: ότι τους μεγάλωσα.
Φαίνεται σαν μια θεωρητική περικοκλάδα, όμως έχει 100% ρεαλιστική βάση. Τις εποχές που το rock 'n' roll έμοιαζε να ξεφυτρώνει από παντού, να έχει δική του οντότητα και να οδηγεί τον κόσμο μακριά από τον συντηρητισμό και την πατριαρχία, είχε τη δύναμη να σταματά πολέμους, να εξισώνει αδικίες και να μας κάνει όλους λιγότερο καθάρματα. Ο χρόνος όμως είναι αδυσώπητος για όλους, μοιραία τα 60s πέρασαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και αυτό που έμεινε να παράγεται είναι μεν η βασική μαγιά του rock 'n' roll, χωρίς όμως την απαραίτητη δόση ψυχής. Ίσως είναι μια αρτηριοσκληρωτική θεωρία, ίσως είμαστε υπερβολικά απαιτητικοί σαν δημιουργοί και κοινό, η γενική ιδέα όμως είναι πως το παλιό, κλασικό rock δεν είναι πια εδώ και όσοι παίζουν μπάλα σε αυτό το γήπεδο ματαιοπονούν σε αμφίβολα καλλιτεχνικά αδιέξοδα.
Μένοντας ξανά και ξανά στη μουσική αυτού του ντεμπούτου, σκέφτομαι ότι αν είχε στόμα και μιλούσε θα ξεστόμιζε μόνο μια στροφή: “Can't you see it in my eyes, my education is no disguise, the reason why I'm talking over your head, I'm a grad” (“Sophisticated”- Sieges Even)
Δύο ποιοτικότατες μπάντες με προσωπικό ήχο και η καθεμία με την ξεχωριστή δική της (μεγαλύτερη ή μικρότερη) πορεία στα εγχώρια μουσικά δρώμενα, συναντιούνται στη σκηνή του Κυττάρου στην Αθήνα. Οι Universe 217 με ένα setlist αποτελούμενο από αρκετά καινούρια κομμάτια, που δεν έχουν εκτελεστεί ζωντανά ποτέ στο παρελθόν, σε ένα διάλειμμα από τη δημιουργία του διαδόχου του "Change" full length album, ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους Αθηναίους Afformance, που με την πρόσφατη ταυτόχρονη κυκλοφορία δυο albums, των “Pop Nihilism” και “Music for Imaginary Film #1”, μέσω της United We Fly, βρίσκονται στην πιο δημιουργική και καλλιτεχνικά οργασμική φάση της μέχρι στιγμής πορείας τους. Σκοπό της συναυλιακής αυτής συνύπαρξής αποτελεί –όπως πάντα- η δημιουργία μοναδικών μουσικών στιγμών και τίποτα παραπάνω. Τη συναυλία θα ανοίξει το ανερχόμενο σχήμα των Atomic Love από την Αθήνα.
Τρίτο στούντιο άλμπουμ από τους Φιλανδούς psych-heavy rockers και η σκανδιναβική παράδοση καλά κρατεί! Έχοντας προηγηθεί το ομώνυμο (2012) και το “Second Psychedelic Coming: The Aquarius Tapes” (2015), η Jess και οι Ancient Ones επιστρέφουν στα μουσικά δρώμενα της χώρας (αλλά και της ευρύτερης, revived ψυχεδελικής σκηνής της Ευρώπης) με ένα bluesy άλμπουμ που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως από τους προκατόχους του.
Ακόμα μια χρονιά έφτασε αισίως στο φινάλε της. Πολλές μουσικές, πολλές ευχάριστες στιγμές, ελάχιστες εκπλήξεις και, ως είθισται, κάποιες απογοητεύσεις. Το να συγκεντρώσεις όλα τα όμορφα που άκουσες και να φτιάξεις μια μικρή λίστα είναι ίσως το πιο ψυχαναγκαστικό πράγμα που μπορείς να κάνεις. Κι όμως, εμείς το κάναμε. Καθένας μας συγκέντρωσε την αγαπημένη του πεντάδα εκλεκτών δίσκων, και σας τις παρουσιάζουμε. Φέτος, έχουμε και την τιμή να φιλοξενούμε δύο πεντάδες επιπλέον, τριών ανθρώπων που ζούνε ανάμεσα σε δίσκους: του Άρη Τσικρικέ από τα Public και των Σοφίας Γεωργιάδου και Αναστάση Πετρέλλη από τη Velona Records. Και του χρόνου με υγεία!
Αγαπημένοι του Ελληνικού κοινού, οι GYBE θα βρεθούν στο Fuzz Live Music Club της Αθήνας, την Κυριακή 29 Απριλίου 2018, για ένα show μεγάλης διάρκειας και -όπως πάντα- δυσθεώρητα υψηλής ποιότητας, από εκείνα που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό κατά τη διάρκειά τους, σε κάνουν να παραμιλάς μετά το πέρας τους και συλλαμβάνεις συχνά το μυαλό σου να ανακαλεί και επαναφέρει σε όλη την υπόλοιπη ζωή σου!
Συναυλία Χριστουγεννιάτικης μουσικής με τη χορωδία “Musica Sacra” και εκκλησιαστικό όργανο στη Γερμανική Εκκλησία Αθηνών, την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017 στις 20:00, υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος και του Συλλόγου Αποφοίτων Γερμανικής Σχολής Αθηνών.
Είτε μπορεί να γίνει πιστευτό είτε όχι, μία μπασογραμμή μπορεί να είναι ενίοτε καλύτερη και από τρία στρώματα κιθάρας. Μα το θέμα δεν είναι ο ανταγωνισμός, αλλά το ότι ο ζητούμενος ήχος μπάσου μπορεί να στηρίξει όλα τα υπόλοιπα όργανα, να δημιουργήσει τις καλύτερες γέφυρες και να εξυψώσει συνθέσεις. Μπορεί να αποδωθεί σαν ένας καλπασμός, αλλά και ως ένα μελωδικό μουρμουρητό σαν αυτό του Mikael Akeferldt στο “The Moor” των Opeth. Παρακάτω υπάρχουν μερικές, μόνο, από τις άπειρες συνθέσεις με αξιολάτρευτο ήχο μπάσου.
To δωδέκατο και τελευταίο single της σειράς "A Distant Victory Singles Club", κυκλοφορεί από σήμερα 11 Δεκεμβρίου και περιέχει τα κομμάτια των Beetroot.
Δύο ποιοτικότατες μπάντες με προσωπικό ήχο και η καθεμία με την ξεχωριστή δική της (μεγαλύτερη ή μικρότερη) πορεία στα εγχώρια μουσικά δρώμενα, συναντιούνται στη σκηνή του Eightball Club της Θεσσαλονίκης για την παρουσίαση της τελευταίας δισκογραφικής δουλειάς της μίας εκ των δύο (Mother of Millions). Οι δεύτεροι (Universe 217) με ένα setlist αποτελούμενο από αρκετά καινούρια κομμάτια, που δεν έχουν εκτελεστεί ζωντανά ποτέ στο παρελθόν, σε ένα διάλειμμα από τη δημιουργία του διαδόχου του "Change" full length album, ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους προαναφερθείς συνοδοιπόρους τους, με σκοπό τη δημιουργία μοναδικών μουσικών στιγμών και τίποτα παραπάνω.
Δεύτερο γύρος ανακοινώσεων για τη φετινή 10η εορταστική edition του Street Mode Festival, που θα διεξαχθεί στο διάστημα 30 Αυγούστου – 2 Σεπτεμβρίου. Όλα δείχνουν πως φέτος το φεστιβάλ αναμένεται μεγαλύτερο από ποτέ, τόσο σε διάρκεια (για πρώτη φορά τετραήμερο) όσο και σε συμμετοχές.
Οι Kemerov, με ανανεωμένη σύνθεση, οργώνουν την Ελλάδα στα πλαίσια της βινυλιακής κυκλοφορίας του ντεμπούτου album τους "FMKD" (πάλι από τη δική μας Vault Relics), κάτι λιγότερο από έναν χρόνο μετά την αρχική του κυκλοφορία σε CD και ψηφιακή μορφή.
Οι A Victim Of Society παρουσιάζουν το video για το κομμάτι "Amnesia" από το album τους "Freaktown", που κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο.
"Once you become predictable, no one's interested anymore." - Chet Atkins
“Let’s break some waves before we leave”, Duke Garwood – “Hawaiian Death Song”
“With limited perception we see – We learn, and we laugh, and we sleep, And we watch. Logic is worthless” Storm of Memories
Καθώς το 2017 βρίσκεται περίπου ενάμιση μήνα πριν το φινάλε του, κάνει τους απολογισμούς του. Μια γεμάτη μουσική χρονιά. Σε ένα προσωπικό top 5 δε γίνεται να συμπεριληφθούν όλοι οι ωραίοι δίσκοι παρά μόνο οι ιδιαίτερα αγαπητοί σε μένα. Ωστόσο, υπάρχει μια ντουζίνα από τρομερά τραγούδια που αποτελούν κομμάτι δίσκων που δεν θα δούμε μέσα στην πεντάδα είτε γιατί οι δίσκοι ως σύνολο δεν έχουν προοπτικές είτε γιατί δεν γίνεται να εκτοπίσουμε τους 5 πολυαγαπημένους. Τα τραγούδια που θα ακούσετε στη συνέχεια μπορείτε να τα ακούτε συνέχεια και να σας ικανοποιήσουν περισσότερο και από το αν ακούγατε έναν άψογο δίσκο.
Όπως ανακοινώθηκε από τις διοργανώτριες εταιρείες 3 Shades of Black και Krisis Productions, σε μία εξαιρετική συγκυρία, οι Arcturus επιστρέφουν (μετά από 6 χρόνια) στην Ελλάδα, για δύο συναυλίες, τη Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018 στο νεόδμητο Temple και το Σάββατο 13 Ιανουαρίου στο Eightball Club. Αφορμή για αυτό αποτελεί η κυκλοφορία του προσφάτου “Arcturian”, που επανέφερε τους Νορβηγούς στη δισκογραφία μετά από πολυετή απουσία, αποτελώντας ταυτόχρονα ένα εξαιρετικό δείγμα avant-garde metal, όπως και κάθε προηγούμενη δισκογραφική τους δουλειά.