Αρχείο Artcore artcore archive

Άρθρα :: Φεβρουάριος 2018 articles :: february 2018

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 1

εμφάνιση ανά σελίδα :

27.02
2018

Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Α: Οι ρίζες του Υπαρξισμού στην τέχνη του 19ου αιώνα

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Α: Οι ρίζες του Υπαρξισμού στην τέχνη του 19ου αιώνα)
Ο Υπαρξισμός είναι μία φιλοσοφική επανάσταση που ξεκίνησε τον 19ο αιώνα και γιγαντώθηκε τον 20ο, με τον απόηχό του να είναι ακόμη ζωντανός. Πρόκειται για μία γραμμή σκέψης που προβάλλει την ύπαρξη και τη συνείδηση του ανθρώπου, εστιάζοντας στο ότι το κάθε άτομο πρέπει να προσδιορίσει και να χαρίσει νόημα στον εαυτό του και τον κόσμο. Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, που κυριάρχησαν στο τοπίο της Ευρώπης του 20ού αιώνα και η φρικαλεότητά τους ξεγύμνωσε το παράλογο της κοινωνίας του ανθρώπου, αποτέλεσαν ταφόπλακα για πολλές κοσμοθεωρίες, αλλά χάρισαν δυναμική πνοή στον Υπαρξισμό αναδεικνύοντάς τον σε μία από τις κυρίαρχες θεωρίες του 20ού αιώνα. Αναπάντεχα, εικαστικοί καλλιτέχνες εξέφρασαν με τη δική τους οπτική τις ιδέες του Υπαρξισμού και από αυτήν τη διαδικασία γεννήθηκαν μερικοί από τους πιο σημαντικούς δημιουργούς του αιώνα που μας πέρασε, ενώ πολλοί συμπορεύτηκαν ακούσια από τα τέλη του 19ου αιώνα και έπειτα.
27.02
2018

Your Week in Artcore Music vol.53

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Your Week in Artcore Music vol.53)
To Release Radar είναι ένας καλός φιλαράκος – για την ακρίβεια είναι ένας αλγόριθμος που έρχεται κάθε φορά ανανεωμένος, δυνατός, ακμαίος και ορμητικός σαν το ιππικό στα παλιά western. Πέρασαν πολλές εβδομάδες που δεν είχα αναφερθεί στην εβδομαδιαία λίστα του Spotify. Κάποιοι Σουηδοί έκαναν ένα εντυπωσιακό step up στο game τους με τις λίστες και άρχισαν να με βομβαρδίζουν (κι εσάς φαντάζομαι) με Release Radars, με Throwback Thursdays, με New Music Fridays, με 6 διαφορετικά Daily Mix κάθε πρωί και γενικά τόσες playlist προτάσεις που το πρόβλημα είναι πια οι μόνο 24 ώρες της ημέρας. Αλλά δεν το βάζουμε κάτω, κάνουμε σύμμαχο τον χρόνο - και ο καλός φιλαράκος επέστρεψε τη στιγμή που μου έλειψε.
27.02
2018

The 15:17 to Paris, του Clint Eastwood

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (The 15:17 to Paris, του Clint Eastwood)
Στις 21 Αυγούστου 2015, τρεις νεαροί Αμερικάνοι που επέβαιναν στο τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Άμστερνταμ – Παρίσι, μετατράπηκαν, μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, από απλοί καθημερινοί άνθρωποι σε ήρωες που απέτρεψαν ένα βαρβάτο μακελειό. Ο Spencer Stone, εκπαιδευόμενος διασώστης της Αμερικάνικης Αεροπορίας, ο Alek Skarlatos, μέλος της Εθνοφρουράς του Όρεγκον και ο σπουδαστής Anthony Sadler, που ουδεμία σχέση είχε με οτιδήποτε στρατιωτικό, εξουδετέρωσαν έναν πάνοπλο Μαροκινό φονταμενταλιστή, ακριβώς προτού αυτός ανοίξει πυρ και αρχίσει να σκορπά πτώματα δεξιά κι αριστερά.
27.02
2018

Hostiles, του Scott Cooper

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Hostiles, του Scott Cooper)
O Scott Cooper κάνει ταινίες για καλούς (κατά βάθος) άντρες. Συχνά πυκνά παραιτημένους-συμβιβασμένους ή παραστρατημένους (ή και τα δύο), εξαρτημένους απ’ τη βία, ηθικά χρεοκοπημένους, σύμφωνοι. Όμως ο έντιμος (ως προς τις αρχές του), βασανισμένος και παρεκκλίνων τύπος είναι το θέμα του (o Jeff Bridges στο “Crazy Heart”, o Christian Bale στη «Σκουριασμένη Πόλη», κείνο το «Ανίερη Συμμαχία» με τον Johnny Depp δε θέλω καν να το θυμάμαι). Είναι ενδιαφέροντες οι συγκεκριμένοι τύποι; Στο περίπου, θα ‘λεγε κανείς. Κυρίως εξ όσων συμβαίνουν γύρω τους (των καταστάσεων που τους περιβάλλουν) – λιγότερο (οι ίδιοι) ως χαρακτήρες, περισσότερο βάσει αντιδράσεων και συμπεριφοράς.
26.02
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Θάνος Ανεστόπουλος / Ως Το Τέλος + 10 ακυκλοφόρητα κομμάτια, του Θάνου Ανεστόπουλου

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Θάνος Ανεστόπουλος / Ως Το Τέλος + 10 ακυκλοφόρητα κομμάτια, του Θάνου Ανεστόπουλου)
Δέκα ανέκδοτα κομμάτια του Θάνου Ανεστόπουλου κυκλοφορούν σε μια ειδική έκδοση διπλού cd, που περιλαμβάνει και τα κομμάτια του δίσκου «Ως Το Τέλος» σε νέο mastering. Οκτώ από αυτά τα κομμάτια κυκλοφορούν και σε album βινυλίου με τον τίτλο «Θάνος Ανεστόπουλος». Τέλος, το πρώτο προσωπικό album του, «Ως Το Τέλος», που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2012, επανακυκλοφορεί με το ίδιο artwork και το ίδιο mastering σε διαφανές βινύλιο. Και οι τρεις κυκλοφορίες θα διατίθενται και ψηφιακά σε όλες τις μουσικές πλατφόρμες.
26.02
2018

Live: Oι Poem παρουσιάζουν το "Unique" στην Αθήνα

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Live: Oι Poem παρουσιάζουν το "Unique" στην Αθήνα)
Επιστρέφοντας από την πρώτη Ευρωπαϊκή περιοδεία τους για την προώθηση του “Unique” (και τέταρτη συνολικά σε περίπου δύο χρόνια), στο πλευρό των Damnation Day, οι Poem ανεβαίνουν μετά από καιρό σε Αθηναϊκή σκηνή, το Σάββατο 31 Μαρτίου, στο ΙΛΙΟΝ Plus, με σκοπό την ζωντανή παρουσίαση του νέου album, στα πλαίσια μιας εκτενούς setlists με όλες τις σημαντικές στιγμές της μέχρι στιγμής πορείας τους.
25.02
2018

Νέες Κυκλοφορίες: In Nomine Domini, Η καρδιά της κούκλας, του Στέλιου Γ. Λευκόπουλου

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: In Nomine Domini, Η καρδιά της κούκλας, του Στέλιου Γ. Λευκόπουλου)
Αστυνομικό μυθιστόρημα; Δικαστικό θρίλερ; Ψυχολογική μονογραφία; Μεταφυσικός φετιχισμός; Η κρυφή ιστορία μυστικών εταιριών και ομάδων απονομής δικαιοσύνης; Μια ιστορία αγάπης που συνεχίζεται μέσα και πέρα από το θάνατο; Το βιβλίο του Στέλιου Λευκόπουλου "In Nomine Domini" - (Η καρδιά της κούκλας) από τις εκδόσεις «Τύρφη» φαίνεται ότι ενσωματώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, που συχνά συναντούμε στην ευρωπαϊκή λογοτεχνία. Τοποθετώντας τη δράση στο σήμερα και στην πόλη της Θεσσαλονίκης εκ των πραγμάτων συναντιέται με τις κρυφές ζωές, τα νυχτερινά μονοπάτια, τις ανομολόγητες αλήθειες και τα κοινά και ένοχα μυστικά που αυτή η πόλη ξέρει να κρύβει καλά από τα αδιάκριτα μάτια. 
23.02
2018

ZRSHA; Fundus Uterus, της Melentini

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (ZRSHA; Fundus Uterus, της Melentini)
Για πρωινά που θέλουν χρώματα, για νύχτες που θέλουν άστρα, για πρόσωπα που φέρουν ανησυχίες και θέλουν διεξόδους, η Melentini βάζει ήχο στη ζωή και ελκύει τη ζωή μέσα από τον ήχο.

The Shape of Water, του Guillermo del Toro

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (The Shape of Water, του Guillermo del Toro)
Διανύουμε αναμφισβήτητα μία από τις πλέον γόνιμες και δημιουργικές κινηματογραφικές περιόδους των τελευταίων ετών, η οποία και μας εφοδιάζει μ’ ένα συνεχώς αυξανόμενο πλεόνασμα αξιόλογων και ελκυστικών καλλιτεχνικών έργων. Η αφθονία φυσικά αυτή επεκτείνεται με ανάλογο τρόπο και στον κινηματογραφικό Τύπο (έντυπο και διαδικτυακό) κι ως εκ τούτου είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα έχετε διαβάσει πάρα πολλά σχετικά με την καινούργια ταινία του εκκεντρικού Μεξικανού Guillermo del Toro, το θαυμάσιο “The Shape of Water” που ξεκίνησε να προβάλλεται από την προηγούμενη εβδομάδα και στις ελληνικές αίθουσες. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη και με τη μεγαλύτερη κατά το δυνατόν ψυχραιμία και νηφαλιότητα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να τολμήσω να γράψω δυο τρεις κουβέντες γι’ αυτό το πραγματικά εξαίσιο έργο, με τη φιλοδοξία να ξεκαθαρίσω κάπως τα πράγματα για όσους τελευταίους δεν έχουν προλάβει να δουν την ταινία.

Το προηγούμενο κορίτσι, του J. P. Delaney

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Το προηγούμενο κορίτσι, του J. P. Delaney)
«Παρακαλώ, κάντε μια λίστα με τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή σας». Άραγε πόσοι μπορούμε να απαντήσουμε ειλικρινά σε αυτή την ερώτηση; Ή μάλλον, πόσοι γνωρίζουμε την απάντηση σε αυτή την ερώτηση;
21.02
2018

Διαγωνισμός: Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας, του Κυριάκου Αθανασιάδη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Διαγωνισμός: Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας, του Κυριάκου Αθανασιάδη)
To Artcore Magazine σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ψυχογιός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει δύο αντίτυπα του βιβλίου του Κυριάκου Αθανασιάδη, «Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας».
20.02
2018

Ο παραμυθένιος κόσμος της Liliana Porter

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο παραμυθένιος κόσμος της Liliana Porter)
Η Liliana Porter τοποθετεί προσεκτικά επιλεγμένες μινιατούρες σε μονοχρωματικά πλαίσια, που «ελεύθερα» αφηγούνται παραμύθια και ιστορίες που πραγματεύονται μεγάλα υπαρξιακά ζητήματα και συναισθηματικές καταστάσεις.
17.02
2018

Έκθεση Φωτογραφίας: «Αθήνα, Η πόλη μου…» από τη Φωτογραφική Ομάδα της Κάριτας Ελλάς

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Έκθεση Φωτογραφίας: «Αθήνα, Η πόλη μου…» από τη Φωτογραφική Ομάδα της Κάριτας Ελλάς)
Η Κάριτας Ελλάς, σας προσκαλεί την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018, στις 18:00, στο METApolis Gallery (Στοά Καΐρη 6, 3ος όροφος) στα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο «Αθήνα, Η Πόλη μου...», όπου παρουσιάζουν τα έργα τους 28 πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο, μεταξύ 16 και 41 ετών, από τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν, την Παλαιστίνη, την Αλγερία, Μαρόκο, Αίγυπτο, την Ουκρανία, το Πακιστάν και την Γκάνα.
14.02
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Μια μαύρη ιστορία, της Αντονέλα Λατάντσι

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Μια μαύρη ιστορία, της Αντονέλα Λατάντσι)
Ρώμη, 7 Αυγούστου 2012. Μια μέρα μετά τα γενέθλια της μικρότερης κόρης του, ο Βίτο Σεμεράρο εξαφανίζεται. Έχει χωρίσει εδώ και αρκετό καιρό από τη γυναίκα του Κάρλα. Η μικρή Μάρα, την ημέρα που κλείνει τα τρία της χρόνια, ξυπνά αναζητώντας τον μπαμπά της. Η Κάρλα, για να την ευχαριστήσει, τον προσκαλεί σε δείπνο. Στην πραγματικότητα, κι εκείνη κατά βάθος θέλει να τον ξαναδεί. Ήταν μαζί μια ολόκληρη ζωή και βίωσαν έναν μεγάλο έρωτα, θα το ξέρουν για πάντα. Ωστόσο, ο Βίτο ήταν ζηλιάρης και βίαιος, ικανός να τη χτυπήσει για το παραμικρό. Για ένα βράδυ λοιπόν η οικογένεια επανενώνεται: ο Βίτο, η Κάρλα, η Μάρα και τα δύο μεγαλύτερα παιδιά, ο Νίκολα και η Ρόζα. Αλλά η γιορτή κρατάει λίγο.
14.02
2018

Νέες Κυκλοφορίες: 'Γατάκι', του Χάουαρντ Τζέικομπσον

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: 'Γατάκι', του Χάουαρντ Τζέικομπσον)
Το «Γατάκι» αφηγείται την ιστορία του πρίγκιπα Φράκασους, του πιθανού διαδόχου στο –διάσημο για τους ουρανοξύστες του με τις χρυσές πόρτες και τα καζίνο– Δουκάτο των Όριτζεν, ο οποίος περνά την εφηβική του ηλικία παρακολουθώντας ριάλιτι στην τηλεόραση, ενώ φαντάζεται τον εαυτό του ως τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα Νέρωνα και φαντασιώνεται πόρνες.
14.02
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Εξαιρετικά δυνατά και απίστευτα κοντά, του Τζόναθαν Σάφραν Φόερ

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Εξαιρετικά δυνατά και απίστευτα κοντά, του Τζόναθαν Σάφραν Φόερ)
Ο εννιάχρονος Όσκαρ Σελ δεν έχει καμία σχέση με τους συνομηλίκους του. Είναι πολυτάλαντος και πολυπράγμων: εφευρέτης, ερασιτέχνης εντομολόγος, ειρηνιστής, επιστολογράφος, μουσικός κρουστών, δεινός τεχνίτης οριγκάμι, ντετέκτιβ και χορτοφάγος. Όταν ο πατέρας του σκοτώνεται κατά την επίθεση στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου την 11η Σεπτεμβρίου του 2001, ο Όσκαρ ξεκινάει μια περιπλάνηση στους πέντε δήμους της Νέας Υόρκης, με σκοπό να διαλευκάνει το μυστήριο που κρύβει το κλειδί που ανακαλύπτει στην ντουλάπα του πατέρα του. 

Τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά love stories

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά love stories)
Για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ανατρέχουμε στις ιστορίες αγάπης που μας έκαναν να δακρύσουμε ή να γελάσουμε μέσα στη σκοτεινή αίθουσα του σινεμά.
12.02
2018

Unique, των Poem

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Unique, των Poem)
Όταν μία μπάντα εύχεται για το νέο της δημιούργημα: «ελπίζουμε να το αγαπήσεις», αρχικά διαπιστώνεις ότι διατηρούν μία αίσθηση που ξεπερνάει την καθιερωμένη ελπίδα να σου αρέσει απλά η μουσική τους· και όταν η ευχή τους αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά, τότε νιώθεις ότι μάλλον δύσκολα θα το αποχωριστείς. Ένας ωραίος δεσμός γεννιέται.
12.02
2018

Your Week in Artcore Music vol.52

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Your Week in Artcore Music vol.52)
Εντάξει το ξέρω, η αισθητική μας, η στάση μας απέναντι στα πράγματα, το γεγονός ότι δεν περιμένουμε μια συγκεκριμένη ημέρα για να εκφράσουμε τα αισθήματά μας, η εναλλακτικότητά μας και γενικώς ο αντικομφορμισμός μας, μας ωθεί στο να σνομπάρουμε κάθε χρόνο την «ημέρα των ερωτευμένων». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το «έτερον ήμισυ» διακατέχεται από ρομαντισμό που δεν μπορούμε να αποφύγουμε; Και θέλουμε να του κάνουμε το χατίρι; Ιδού λοιπόν μια λίστα για την ημέρα του «Αγίου Βαλεντίνου» που αφενός θα ικανοποιήσει το ταίρι μας (βγάζοντας μας ασπροπρόσωπους!), αλλά θα ακουστεί εντάξει και για τα δικά μας «περίεργα» γούστα…
09.02
2018

Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House, του Peter Landesman

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House, του Peter Landesman)
Για πάνω από 30 χρόνια κανείς δεν γνώριζε την πραγματική ταυτότητα του ανθρώπου που ουσιαστικά έδωσε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να γραφτούν τα περίφημα άρθρα στην Washington Post, ώστε να αποκαλυφθεί το σκάνδαλο Watergate και εντέλει να έχουμε για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παραίτηση ενεργού Προέδρου από το αξίωμά του, ακριβώς λόγω της αποκάλυψης του σκανδάλου. Και μιλάμε βεβαίως για τον Nixon. Τελικά, ο Mark Felt, το 2005, αποκάλυψε πως αυτός ήταν ο ανώνυμος πληροφοριοδότης, μέσω ενός άρθρου στο Vanity Fair. Το έκανε σε ηλικία 91 ετών! Με αυτόν τον τρόπο ήθελε να γραφτεί ένα βιβλίο και μέσω αυτού να μπορέσει να δώσει μια γερή «προίκα» στα εγγόνια του. Η ιστορία αγοράστηκε από την εταιρία Playtone του Tom Hanks και εντέλει αποτέλεσε την πρώτη ύλη για να γυριστεί τούτη η ταινία, στην οποία συμμετέχει και η Scott Free Productions του Ridley Scott.

Call Me By Your Name, του Luca Guadagnino

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Call Me By Your Name, του Luca Guadagnino)
«Μετά τη μάχη της Ισσού ο Αλέξανδρος μπήκε μαζί με τον Ηφαιστίωνα στη σκηνή που κρατούσαν τις γυναίκες και τις κόρες του Δαρείου. Καθώς ήταν ντυμένοι με τα ίδια ρούχα, η μητέρα του Δαρείου έπεσε να προσκυνήσει τον Ηφαιστίωνα που ήταν ο ψηλότερος από τους δύο. Όταν ένας από τους ακολούθους της την τράβηξε στην άκρη και της έδειξε ποιος ήταν πραγματικά ο Αλέξανδρος, εκείνη ντράπηκε τόσο που ζήτησε να αποσυρθεί. Αλλά ο βασιλιάς της απάντησε πως δεν έκανε κάποιο λάθος, αφού ο Ηφαιστίωνας είναι κι αυτός Αλέξανδρος». «Αλεξάνδρου Ανάβασις» - Λούκιος Φλάβιος Αρριανός (ιστορικός του 2ου αιώνα μ.Χ.) 
08.02
2018

Κεντουρία: Εκατό μικρά μυθιστορήματα-ποταμός, του Giorgio Manganelli

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Κεντουρία: Εκατό μικρά μυθιστορήματα-ποταμός, του Giorgio Manganelli)
Απόσπασμα από το βιβλίο του Giorgio Manganelli «Κεντουρία: Εκατό μικρά μυθιστορήματα-ποταμός» (Γνώση, 1989), σε μετάφραση της Έφης Καλλιφατίδη.

20o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ: Το ’68 πέρα από το ’68

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (20o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ: Το ’68 πέρα από το ’68)
Χρονιά-κλειδί του 20ου αιώνα, το 1968 γέννησε επαναστάσεις, συγκρούσεις, όνειρα, απογοητεύσεις και ελπίδες, με βασικούς σταθμούς την εξέγερση στη Γαλλία τον Μάιο και την Άνοιξη της Πράγας. Μισό αιώνα μετά, το επετειακό 20ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης επιστρέφει στην κρίσιμη εκείνη χρονιά και αποκαλύπτει ελάχιστα γνωστές εξεγέρσεις ανά τον κόσμο μέσα από το αφιέρωμα «Το ’68 πέρα από το ‘68», που παρουσιάζει 7 συγκλονιστικά ντοκιμαντέρ παραγωγής από το 1968 ώς το 2017. Τα επτά αυτά ντοκιμαντέρ επανεξετάζουν το μήνυμα και το πνεύμα των ιδεών που επιχείρησαν να αλλάξουν τον κόσμο από την Κεντρική Ευρώπη ώς τις ΗΠΑ και από τη Λατινική Αμερική ώς την Άπω Ανατολή. 
06.02
2018

Phantom Thread, του Paul Thomas Anderson

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Phantom Thread, του Paul Thomas Anderson)
Φανταστείτε ένα εντυπωσιακό και λαμπερό βραδινό φόρεμα. Ένα κομψοτέχνημα που αρμόζει μονάχα σε ειδικές περιστάσεις. Φτιαγμένο στο χέρι, σπιθαμή προς σπιθαμή, από ακούραστες ράφτες που έχουν σκύψει πάνω από το ντελικάτο ύφασμα σαν εργάτριες μέλισσες. Σχεδιασμένο στην εντέλεια και με χειρουργική ακρίβεια, από ένα χέρι στιβαρό και αταλάντευτο. Το φόρεμα αυτό λειτουργεί σαν προστατευτικό κουκούλι που καλλωπίζει και περιθάλπει. Απαλύνει τα ψεγάδια, υπογραμμίζει τα πλεονεκτήματα, είναι το περίτεχνο κέλυφος που καλείται να φιλοξενήσει ένα κορμί ρευστό και ατελές. Ένα τέτοιο φόρεμα είναι εξ ορισμού θνησιγενές. Φοριέται σε ελάχιστες περιστάσεις, αν όχι και μονάχα σε μία και εξαιρετική. Αμέσως μετά, όταν τα φώτα χαμηλώσουν και τελειώσουν οι χειραψίες και οι υποκλίσεις, είναι καταδικασμένο να αποσυρθεί στην προθήκη μιας γκαρνταρόμπας. Η υπενθύμιση ενός φευγαλέου μεγαλείου, το έκθεμα μιας στιγμής δόξας.
05.02
2018

Συναυλία: Εν χορδαίς και οργάνω

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Συναυλία: Εν χορδαίς και οργάνω)
Συναυλία για βιολί και εκκλησιαστικό όργανο στη Γερμανική Εκκλησία Αθηνών, την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 στις 20:00, υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος και του Συλλόγου Αποφοίτων Γερμανικής Σχολής Αθηνών.
04.02
2018

Ida Lupino: Η σταρ πίσω από τις κάμερες

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ida Lupino: Η σταρ πίσω από τις κάμερες)
«Δεν είχα καμία επιθυμία να σπάσω έναν ανδροκρατούμενο χώρο». H Ida Lupino πέρα από επιτυχημένη ηθοποιός της δεκαετίας του ‘40, είναι μια από τις πλέον πρωτοπόρες γυναικείες φυσιογνωμίες στον χώρο της σκηνοθεσίας και της παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών. Αρνήθηκε τη σίγουρη επιτυχία της μπροστά από τις καμέρες και τη λάμψη των κινηματογραφικών προβολέων, επιλέγοντας να ρισκάρει, να συγκρουστεί με ένα ανδροκρατούμενο χώρο και να «χαράξει» τη δική της ανεξάρτητη πορεία μακρυά από τις μεγάλες εταιρίες παραγωγής.

The Disaster Artist, του James Franco

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (The Disaster Artist, του James Franco)
Η απίστευτη, αλλά εντελώς αληθινή, ιστορία πίσω από τη δημιουργία του “The Room”, της δημοφιλέστερης τόσο-κακής-που-είναι-καλή ταινίας της δεκαετίας (και βάλε) μετατρέπεται στα χέρια του σκηνοθέτη-παραγωγού-πρωταγωνιστή James Franco σε μια συγκινητική, άκρως ψυχαγωγική και ανά στιγμές εκκωφαντικά αστεία ιστορία για την αναζήτηση της επιτυχίας, τη δημιουργική ψευδαίσθηση μεγαλείου και την ανέλπιστη επιτυχία σε πείσμα όλων όσων στην αρνούνται.

Artcore magazine's footer