Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί ορισμένοι φίλοι του Quentin Tarantino διαμαρτυρήθηκαν για την τελευταία ταινία του, τους «Μισητούς οκτώ». Η ταινία είναι δική του, δεν υπάρχει αμφιβολία. Εντούτοις, διαρκεί τρεις ώρες, μοιάζει με μια αφήγηση εγκιβωτισμένη σε μιαν άλλη (επίσης παρένθετη) αφήγηση – bottle in a bottle, σαν κούκλα Матрёшка, λες και πήγε να δει κανείς τους «Αδερφούς Καραμάζοφ»· η δράση είναι σπάνια αν και εκρηκτική όταν ξεσπάει, οι ρυθμοί κατά κανόνα αργοί, και το πράγμα πάει πολύ «στο κουβεντιαστό», ακόμη και για τα δεδομένα του σκηνοθέτη, που ομολογουμένως εδώ έχει αναστείλει τη χρήση του χαλιναριού.
Με μακρόχρονη –σχεδόν εικοσαετή– μουσική παρουσία, αρκετές κυκλοφορίες και πληθώρα εμφανίσεων σε διάφορες πόλεις, οι Διχασμένες Αλήθειες είναι σήμερα ένα από τα σημαντικότερα εν ενεργεία ελληνόφωνα συγκροτήματα της ανεξάρτητης punk/hardcore σκηνής. Το συγκρότημα από την Θεσσαλονίκη, πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το πέμπτο του άλμπουμ με τίτλο «Δράση-Αντίδραση-Αδράνεια», για πρώτη φορά, μάλιστα, σε βινύλιο. Για τον καινούριο τους δίσκο και για πολλά άλλα, το Artcore μίλησε με τον Ζήση, βασικό τραγουδιστή και κιθαρίστα της μπάντας.
Η Blender Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση της Δανάης Μεγγρέλη με τίτλο “In the Wild”. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου στις 19:00.
Υπάρχει μια παγίδα στην οποία πέφτουν όλες, σχεδόν, οι κινηματογραφικές βιογραφίες: ανάγουν μια ζωή, μια προσωπικότητα, σε μια σειρά –λιγότερο ή περισσότερο σημαντικών- περιστατικών, που υποτίθεται ότι την συνοψίζουν, ότι εκθέτουν την ουσία της. Στην πραγματικότητα υποβιβάζουν έναν αληθινό άνθρωπο σε θαμπό πορτραίτο, καθώς ανέρχονται την ανεκδοτολογική κλίμακα των γεγονότων στα οποία συμμετείχε (ή προκάλεσε), ξεχνώντας ότι αυτό που, ουσιαστικά, ορίζει μια υποκειμενικότητα, δεν είναι οι πράξεις ή οι επιλογές της, αλλά η –επί της ουσίας- αόρατη, μύχια διαμάχη που την έκανε να καταργήσει όλες τις υπόλοιπες. Κάθε άνθρωπος είναι οι ανεκμετάλλευτες δυνατότητές του. Αποφασίζεις να είσαι κάτι, σημαίνει ότι έχεις διαλέξει να μην είσαι όλα τα υπόλοιπα που μπορούσες.
Φωτογραφία από Jassen Todorov -Caters News
Οι χρονικές πιθανότητες, η μοναξιά, η συγχώρεση, η απώλεια του ελέγχου και η αφύπνιση, η ελπίδα και το φως, η υποχώρηση και η έξοδος. Όλα σε μια λίστα.
28.01
2016
-
Στήλη: Επί Σκηνής \ On Stage-Gazette
-
Αρθρογράφος: Artcore
Το έργο του Θόδωρου Θεοδωρίδη «Ισορροπιστής αεροσκαφών» σε παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία του ως θεατρικό αναλόγιο στην Καβάλα, «πετάει» ως θεατρική παράσταση για την Αθήνα και προσγειώνεται στον Πολυχώρο Αθηναΐς για 17 μόνο παραστάσεις.
Η εικαστική πλατφόρμα "The ArtLoft" που επιμελείται η εικαστικός Κέλλυ Αθανασιάδου παρουσιάζει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου και ώρα 20:00 την ομαδική έκθεση ζωγραφικής "Stand up for...", στον εικαστικό πολυχώρο The Loft, Καπνικαρέας 3, στο κέντρο της Αθήνας.
Η καλύτερη κυκλοφορία του 2015 από την industrial σκηνή.
10 ίδια διαμερίσματα, 10 διαφορετικές ζωές
Φωτογραφία από Alexis Karnoutsos από το group του Artcore στο Flickr
Η δεύτερη επίσημη συνεργασία τους...
Ζωγράφιζε προτού ακόμα στηριχτεί στα πόδια του. Ή τουλάχιστον αυτό λέει ο μύθος. Απορρίφθηκε από τη Σχολή Καλών Τεχνών της Πράγας. Ντροπιάστηκε φτιάχνοντας καρικατούρες σε αίθουσες δικαστηρίων. Άθελά του, έγινε η γενεσιουργός αιτία της Art Nouveau!
Φωτογραφία από Πρίπορας Νίκος
Τo Artcore Magazine σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ψυχογιός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει δύο αντίτυπα του μυθιστορήματος του Χόρχε Γκαλάν «Το δωμάτιο στο βάθος του σπιτιού».