Ο Γερμανός αρχιτέκτονας Mies van der Rohe, είχε πει το περίφημο “Less is more” και δημιούργησε τη δική του σχολή. Το νόημα αυτής της φράσης τηρεί ευλαβικά ο Akos Major, Πολωνός αυτοδίδακτος φωτογράφος, ο οποίος με το έργο του καταφέρνει να αποδώσει με τις πιο λιτές εικόνες αυτό που ο μεγάλος αρχιτέκτονας μας έδειξε με τα κτήριά του.
Ανήκω και εγώ σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που λατρεύουν να «μισούν» την Apple για τα υπερτιμολογημένα μοντέλα της σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, αλλά παρ’ όλα αυτά παρακολούθησα με μεγάλη προσοχή την παρουσίαση του νέου iPhone και του νέου ρολογιού της εταιρίας του Πάλο Άλτο, για να έχω επιχειρήματα στον πόλεμο που ξεκινάει παραδοσιακά στο αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο σε όλα τα social media and forums.
Και εκεί που σουλατσάρεις σε κεντρικό βιβλιοπωλείο της πόλης συναντάς μια γνώριμη, χαρακτηριστική φυσιογνωμία. «Τον γνωρίζω από το Θέατρο και τον Κινηματογράφο» σκέφτεσαι, γίνεσαι τολμηρή για 5 δευτερόλεπτα, «στην τελική φαίνεται πολύ πρόσχαρος και φιλικός άνθρωπος» και του ζητάς μία συνέντευξη σχετική με το βιβλίο του που μόλις κυκλοφόρησε και ίσως είσαι τυχερή και σου μιλήσει για τα άδυτα του καλλιτεχνικού ελληνικού χώρου!...
Για κάποιους είναι το νέο “Wire”, κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι είναι ακόμα καλύτερο γιατί έβγαλε στην επιφάνεια όλες τις πτυχές μιας υποκουλτούρας και κάποιοι τρίτοι, λιγότεροι, δεν το έχουν ανακαλύψει ακόμη.
Το ArtCore Magazine σου δίνει την ευκαιρία να βγάλεις τον Κούντερα που ανέκαθεν έκρυβες μέσα σου και δεν άφηνες να βγει στην επιφάνεια!
Εικόνες μια άλλης εποχής, τραβηγμένες σε ένα από τα ομορφότερα νησιά της Ελλάδος, «έρχονται» στο σήμερα μέσα από τον φακό του Χρυσόστομου Γαλαθρή.
25.09
2014
-
Στήλη: Art Echoes \ What's the Story
-
Αρθρογράφος: Artcore
Κανείς δεν γνωρίζει τη μελαγχολία καλύτερα από τον πρώην τραγουδιστή των Smiths, Morrissey. Εκτός, ίσως, από τον Charlie Brown. Και επειδή όλοι γνωρίζουμε πως η δυστυχία αγαπάει τη συντροφικότητα, γιατί δεν «ενώνουμε» και τα δύο μαζί;
Some animals are always more equal than others. After the Rebellion in Orwell’s “Animal Farm”, pigs and dogs ended up having both their share of equality and then some. Nassos Vakalis, Emmy-winning Greek animation director and animator continues on a similar metaphorical path with his “Dinner For Few”. Anthropomorphic pigs have now occupied places at the dinner table while a human services the machinery that feeds their endless dining. Leftovers are thrown to the cats scrambling under the table.
Λάμδα: Η μπάντα που παίζει παραδοσιακά, μιλάει ελληνικά και ροκάρει...
Ο Theodor Adorno γράφει κάπου στα “Minima Moralia” πως μια προδοσία σε μια σχέση δεν αφαιρεί κάτι από το μέλλον της. Όχι: αφαιρεί, διαγράφει και κατακρημνίζει το παρελθόν της – γιατί μας φέρνει στο νου ΕΚΕΙΝΑ τα αγαπημένα λόγια και τα ακούμε ξανά με ή χωρίς τη μάσκα τους – μας φέρνει στο νου ΕΚΕΙΝΑ τα καυτά φιλιά και μας φαρμακώνει τα χείλια – μας φέρνει στο νου ΕΚΕΙΝΑ τα τρεμάμενα χάδια και σπαράζει το είναι μας. Θα μιλήσω για σένα.
Ήταν αρχές του Σεπτέμβρη και ενώ όλη η υφήλιος συγκλονίστηκε με το γεγονός ότι οι διασημότητες βγάζουν γυμνές selfie, εδώ, στη μικρή κοινωνία της Αλεξανδρούπολης, μια άλλη αποκάλυψη ήρθε να ταράξει το ξεκίνημα του φθινοπώρου μας! Ένας τυπάκος, ερωτευμένος προφανώς, επέλεξε μερικές δεκάδες τοίχους της πόλης μας για να εξομολογηθεί τον έρωτα του σε μια κοπέλα.
Ο Dirk Gently αναλαμβάνει την εξιχνίαση υποθέσεων με την πεποίθηση ότι όλα τα γεγονότα που σου συμβαίνουν, συνδέονται μεταξύ τους, ώστε να σε οδηγήσουν στην λύση του μυστηρίου.
Λατρεύουμε τα cd μας. Μας βολεύουν τα mp3s, παθιαζόμαστε με τα βινύλια, αλλά τα cd είναι σαν εκείνο το παλιό πουλόβερ, ή εκείνα τα λιωμένα παπούτσια, που ίσως να μην είναι glamorous, αλλά σε βολεύουν περισσότερο και από το δέρμα σου. Δε χαλάνε (σχεδόν) με τίποτα, χωράνε 80 λεπτά μουσική, έχουν ήχο-κρύσταλλο και χωράνε στην τσέπη σου, με τα 12 εκατοστά διάμετρό τους. Αλήθεια όμως, γιατί να είναι 12 εκατοστά; Και γιατί 80 λεπτά; Κυρίες και κύριοι, αυτός είναι ο Norio Ohga.
To Artcore magazine συνεχίζει τις βόλτες του στις ομορφιές του Μανχάταν. Οδηγίες χρήσεις του παρόντος κειμένου:
Ο κύριος van Meegeren, γεννημένος στα τέλη του 19ου αι. στην Ολλανδία, σπουδαγμένος ζωγράφος και κατακαρδιωμένος από τις αρνητικές κριτικές που είχε λάβει το έργο του, βρέθηκε σε ηλικία 56 χρονών να κατηγορείται για εσχάτη προδοσία της χώρας του και για συνεργασία με τους Ναζί κατά τη διάρκεια του Β’ Π. Π.