Η ιστορία πίσω από τον πίνακα «Η Καρδερίνα» που πρωταγωνιστεί στο ομώνυμο βιβλίο της Ντόνα Ταρτ.
Βανδαλισμός έργων τέχνης. Μερικά παραδείγματα.
Πώς μπορεί να συνδυάσει κάποιος το κολύμπι σε μαγευτικές παραλίες με πολύ ενδιαφέροντα γεγονότα τέχνης; Φυσικά, αν επισκεφτεί ένα από τα πολλά ελληνικά νησιά.
Μία έκθεση στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης αποδεικνύει πως η τέχνη μπορεί να αποτελέσει καταφύγιο στην εποχή της ανεργίας.
Ένα ταξίδι στον χώρο της τέχνης, μέσα από το Google Art Project ή πώς να αποκτήσετε τα αγαπημένα σας έργα τέχνης από τον καναπέ του σπιτιού σας.
Η πολυχρωμία, η αυστηρότητα και η ευφορία του έργου του Roy Lichtenstein, με αφορμή την έκθεση της Tate Modern Lichtenstein: A Retrospective.
Καμίλ Κλοντέλ, μια σπουδαία γλύπτρια, μια αντισυμβατική και γενναία γυναίκα. Η κλίση της στη γλυπτική, η σχέση της με τον Ροντέν, το έργο της, η ευαίσθητη ψυχική της υγεία, ο εγκλεισμός σε ψυχιατρικό άσυλο και ο θάνατός της αποτελούν σταθμούς στη ζωή ενός ανθρώπου που η κοινωνία δε δέχτηκε ποτέ να ενσωματώσει.
Λίγα έργα τέχνης μπορούν να καυχηθούν πως είναι ευρέως αναγνωρίσιμα, ακόμη και από όσους δεν έχουν καμία επαφή με τον καλλιτεχνικό χώρο. Ακόμη λιγότερα έχουν εμπνεύσει θαυμασμό, μίσος, ίντριγκες, συνωμοσίες, αναπαραγωγές και βανδαλισμούς. Τέλος, ελάχιστα έχουν χρησιμοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό στην καταναλωτική μας κοινωνία, ώστε να τα μετατρέπουμε χωρίς τύψεις σε απλά σκουπίδια. Η Μόνα Λίζα του Λεονάρντο ντα Βίντσι, στα χέρια των Ντισάν, Γουόρχολ, Banksy, Νταλί και πολλών πολλών άλλων.
Πώς συνδέονται μία εικαστικός από την Κύπρο, ένας συγγραφέας από την Τουρκία, ένα μουσείο στην Κωνσταντινούπολη, μία αναπαλαιωμένη βίλα στη Θεσσαλονίκη, οι αναγνώστες βιβλίων σε όλο τον κόσμο και το κοινό μιας έκθεσης; Μία επίσκεψη στο Μουσείο της Αθωότητας, στην Κωνσταντινούπολη και στην έκθεση Παραλληλοτοπία στο ΜΙΕΤ θα σας αποκαλύψει πως τα όρια ανάμεσα στην τέχνη και στην πραγματική ζωή, στη λογοτεχνία και στην ιστορία, στο συλλογικό και στο ατομικό είναι πλέον δυσδιάκριτα.