Αρχείο Artcore artcore archive

Άρθρα :: 18 articles :: 18

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 2

εμφάνιση ανά σελίδα :

H περίπτωση Robin

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (H περίπτωση Robin)
Μέρος πέμπτο της αναδρομής των δύο πόλων του σύμπαντος της DC και των δύο «παππούδων» των υπερηρώων. Οδεύοντας προς τη δεκαετία του 1950, ο Batman γίνεται «οικογενειάρχης»...

Ο Μεταπολεμικός Superman: Μέρος Β

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο Μεταπολεμικός Superman: Μέρος Β)
Η αναδρομή στην ιστορία των δύο βασικών πόλων του σύμπαντος της DC -και των δύο «παππούδων» των υπερηρώων- συνεχίζεται. Οδεύοντας προς τη δεκαετία του 1950, ο Superman (και η DC) αρχίζει να αλλάζει…

Τα 10 αγαπημένα μου comics για το 2015

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Τα 10 αγαπημένα μου comics για το 2015)
To 2015 πλησιάζει στο τέλος του και σας ετοίμασα ένα top 10 με τα αγαπημένα μου κόμικς που είτε βγήκαν μέσα στη χρονιά, είτε εξακολούθησαν να κυκλοφορούν φέτος.

Δημοκρατία, των Αλέκου Παπαδάτου - Αβραάμ Κάουα - Annie Di Donna

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Δημοκρατία, των Αλέκου Παπαδάτου - Αβραάμ Κάουα - Annie Di Donna)
Ο Αλέκος Παπαδάτος είχε την ιδέα για τη «Δημοκρατία» πριν χρόνια, όταν ακόμα η οικονομική κρίση ήταν κάτι καινοφανές. Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Ελλάδα αποκάλυψε ορισμένες πτυχές της που, στις πρότερες εποχές της -σχετικής- ευμάρειας, είχαν μείνει κρυμμένες. Για τη σημερινή κατάσταση μπορούν να ειπωθούν πολλά, σε πολιτικό, σε οικονομικό και σε ιδεολογικό επίπεδο. Προσωπικά, έχω παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας έχει μπερδέψει ή έχει ξεχάσει αρκετά πράγματα που η ιστορική μας μνήμη, όχι μόνο ως Έλληνες, αλλά ως ένοικοι αυτού του πλανήτη στον 21ο αιώνα, όφειλε να μας έχει πλέον διδάξει.

AthensCon 2015 ή πώς να χάσετε τον ήλιο για δυο μέρες

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (AthensCon 2015 ή πώς να χάσετε τον ήλιο για δυο μέρες)
Ο Φάνης Παπαχρηστόπουλος πέρασε ένα σαββατοκύριακο τσαλαβουτώντας με τα κουβαδάκια του ανάμεσα σε κόμικς, wargames, ομιλίες, εργαστήρια, cosplays, ταινίες, αυτόγραφα… κοινώς, πήγε στο AthensCon 2015.

Σούπερκραχ: Το μεγάλο κόλπο με τη διεθνή οικονομία, του Darryl Cunningham

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Σούπερκραχ: Το μεγάλο κόλπο με τη διεθνή οικονομία, του Darryl Cunningham)
«Όποιος επιλέγει το κοινωνικό έργο ως επάγγελμα στην ουσία αφιερώνει τη ζωή του σε αυτό που ορίζω ως «λατρεία του μηδενός»… στα ελαττώματα, στις ελλείψεις, στις αποτυχίες. Στην αθλιότητα, στα βίτσια και το κακό. Στους ηθικά, πνευματικά, νοητικά και ψυχολογικά κατώτερους. Αν κάποιος όντως κινητοποιούνταν από αγάπη για αξίες, από επιθυμία να ανακουφίσει τον ανθρώπινο πόνο, δεν θα ξεκίναγε από τις παραγκουπόλεις και του υπανθρώπους τους [….]» Ayn Rant

Batman: Ο Σκοτεινός Ιππότης ζωντανεύει

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Batman: Ο Σκοτεινός Ιππότης ζωντανεύει)
Μέρος δεύτερο μιας αναδρομής των δύο βασικών πόλων του σύμπαντος της DC – και των δύο «παππούδων» των υπερηρώων. Ώρα για την είσοδο του Batman, του τιμωρού που έσπερνε τον φόβο και… σφαίρες (τουλάχιστον στην αρχή της καριέρας του) στις καρδιές των εγκληματιών.

Superman: Μέρος Α

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Superman: Μέρος Α)
Μέρος πρώτο μιας αναδρομής των δύο βασικών πόλων του σύμπαντος της DC – και των δύο «παππούδων» των υπερηρώων. Πρώτος ο Superman, ή πώς να αποτυπώσεις την Αμερική σε ένα στέρνο.

Ιστορία των Κόμικς: Μέρος ΣΤ

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ιστορία των Κόμικς: Μέρος ΣΤ)
Και άλλες κατηγορίες είχαν επίσης επιτυχία, όπως τα πολεμικά comics. Ο κύριος τίτλος της Marvel ήταν το “Sgt Fury and his Howling Commandos” (1963), που αναφερόταν στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Απέμεινε στους μικρότερους εκδότες να καλύψουν το Βιετνάμ, με κυριότερη την Dell, που η βασική της επιτυχία ήταν το “Tales of the Green Berret” (1967). Παρά το παράδειγμα που είχε δώσει η EC στη δεκαετία του ‘50, αυτά τα comics απέφυγαν την αντιπολεμική γραμμή και προτίμησαν τις συμβατικές φόρμουλες.

Ιστορία των Κόμικς: Μέρος Ε

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ιστορία των Κόμικς: Μέρος Ε)
Το κενό που άφησαν εταιρείες σαν την EC ήρθε να καλύψει το είδος των υπερηρώων. Οι υπερήρωες είχαν ήδη αρχίσει να αποστασιοποιούνται από οποιοδήποτε είδος κοινωνικής και πολιτικής κριτικής από την περασμένη δεκαετία. Οι λόγοι για αυτή τη κίνηση ήταν η επιθυμία του αμερικανικού κοινού για ιστορίες που θα τους επέτρεπαν να ξεφύγουν από την πραγματικότητα και να ταυτιστούν με χαρακτήρες που ζουν περιπέτειες δίχως έγνοιες, πάθη ή μόνιμες συναισθηματικές ή υλικές πληγές. 

Artcore magazine's footer