Αν θέλετε να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα πιο πολυσυζητημένα δρώμενα στον χώρο της λογοτεχνίας και του θεάτρου βρίσκεστε στην κατάλληλη στήλη! Νέες κυκλοφορίες βιβλίων, εκδηλώσεις, παραστάσεις, εκθέσεις, διαγωνισμοί.
Η τόλμη και η αποφασιστικότητα ανέδειξαν τον Can Dündar σε αντίπαλο δέος του Ερντογάν και σε εκπρόσωπο της δημοκρατικής Τουρκίας. Εξαιτίας των αποκαλύψεων σχετικά με την παράδοση όπλων από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες στη Συρία, ο αρχισυντάκτης της αντιπολιτευόμενης εφημερίδας Τζουμχουριέτ κινδυνεύει ακόμα και τώρα με στέρηση της προσωπικής του ελευθερίας. Το «Μας συνέλαβαν!» είναι το χρονικό της φυλάκισής του. Ο Ντουντάρ περιγράφει τι σημαίνει να είσαι στη σημερινή Τουρκία δημοσιογράφος, ενώ παραμένεις πιστός στις αρχές σου.
Κάιρο, 1984, ένα ζεστό καλοκαίρι. Ένα μικρό κορίτσι μεγαλώνει στην οικογενειακή έπαυλη. Παράπονό της η απουσία του Πατέρα και η αποστασιοποιημένη αυστηρότητα της Μητέρας. Οι μέρες της περνούν στη σιωπή: κοιτάζει τον ήρεμο Νείλο από το παράθυρό της, παρακολουθεί χωρίς ήχο τα τρία μη απαγορευμένα κανάλια, πλάθει με τη φαντασία της τις ζωές των άλλων.
Η εκρηκτική συνέχεια του best seller «Κόκκινη Βασίλισσα».
Κάτι μου κρύβεις…
Από τις εκδόσεις Ίκαρος κυκλοφορεί το νέο αστυνομικό μυθιστόρημα της Ευτυχίας Γιαννάκη, «Αλκυονίδες μέρες», η δεύτερη ιστορία με πρωταγωνιστή τον Αστυνόμο Χάρη Κόκκινο. Οι «Αλκυονίδες μέρες» αποτελούν το δεύτερο μέρος της «Τριλογίας της Αθήνας», με πρωταγωνιστή τον Αστυνόμο Χάρη Κόκκινο. Το πρώτο βιβλίο, «Στο πίσω κάθισμα», αναδείχθηκε ως το Καλύτερο Ελληνικό Μυθιστόρημα για το 2017, από τα βραβεία Public.
To Artcore Magazine σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ψυχογιός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει δύο αντίτυπα του βιβλίου του Τζ. Π. Ντιλέινι, «Το προηγούμενο κορίτσι».
Η Λετίσια Ροντ, χήρα ενός πάστορα, εξιχνιάζει άλυτα μυστήρια με μοναδική οξυδέρκεια και απόλυτη διακριτικότητα. Μια ιστορία μυστηρίου με τον αέρα της κλασικής αστυνομικής λογοτεχνίας που θα γοητεύσει τους λάτρεις των υποθέσεων της Μις Μαρπλ.
Μια συγκλονιστική ιστορία πάθους και γενναιότητας στην Ευρώπη του μεσοπολέμου, που διατρέχει τα σοκάκια της Μασσαλίας, τις μεγάλες θεατρικές σκηνές του Παρισιού και την ύπαιθρο της Προβηγκίας. Μια ιστορία έντονη που αποδεικνύει πως η αγάπη, σαν την άγρια λεβάντα μπορεί να φυτρώσει στα πιο απροσδόκητα μέρη...
Ένα παγερό απόγευμα στη Νέα Υόρκη, η Μέλοντι, η Μπέατρις και ο Τζακ, συναντιούνται για να αντιμετωπίσουν τον χαρισματικό και ριψοκίνδυνο αδελφό τους Λίο, που μόλις έχει βγει από κέντρο αποτοξίνωσης.
Ένας άντρας, κορυφαίο στέλεχος εταιρίας, προσπαθεί να ξεφύγει από τους εφιάλτες του. Στην προσπάθειά του καταφεύγει στο ντιβάνι της ψυχανάλυσης. Καθώς ξετυλίγει το νήμα της ζωής του, η σχέση του με την όμορφη ψυχολόγο γίνεται πιο προσωπική και η αμοιβαία έλξη τους περιπλέκει επικίνδυνα τα πράγματα. Οι εξομολογήσεις για το παρελθόν του συνθέτουν μια τοιχογραφία της ελληνικής επαρχίας από το τέλος του Εμφυλίου μέχρι την πτώση της χούντας.
Στον πυρήνα του τολμηρότερου ρωσικού μυθιστορήματος του 20ού αιώνα, που μεταφράζεται πρώτη φορά στα ελληνικά, από την πλήρη εκδοχή του 1913-1914, βρίσκεται το θέμα της πατροκτονίας. Τον θυελλώδη Οκτώβριο του 1905 μια βόμβα πρόκειται να εκραγεί στο γραφείο του γερουσιαστή Αμπλεούχοφ. Το σχέδιο έχει δεσμευτεί να φέρει εις πέρας ο γιος του, που βρίσκεται στην αντίπερα ιδεολογική όχθη.
Εδώ ο «Ύπνος», ένα κύριο όνομα (εξ ου και το άρθρο στον τίτλο), είναι το μυθολογικό παρωνύμιο του συγγραφέα, όπως το «Αλέξανδρος» υπήρξε εκείνο της αντιστασιακής του δράσης.
To Artcore Magazine σε συνεργασία με τις εκδόσεις Διόπτρα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει ένα αντίτυπο του βιβλίου του Lier Jorn Horst, «Τα κυνηγόσκυλα».
Από τις εκδόσεις Ροές μόλις κυκλοφόρησε σε Β΄ έκδοση η συλλογή διηγημάτων της Ευγενίας Μπογιάνου με τίτλο «Το μυστικό» – το βιβλίο με το οποίο η επιτυχημένη πλέον πεζογράφος πρωτοπαρουσιάστηκε στο αναγνωστικό κοινό.
Από τις εκδόσεις PRiNTA κυκλοφόρησε σε Β΄ έκδοση, εντεταγμένο πλέον στη σειρά «Οι Κλασικοί», το μυθιστόρημα του Guy de Maupassant με τίτλο «Η καρδιά μας», σε μετάφραση της Άννας Ραδίτσα και επιμέλεια του Κωστή Γιούργου, ο οποίος υπογράφει και τον πρόλογο.