Short Story 2

Λόγος + Τέχνη word + art

Άρθρα :: Όλα articles :: all

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 57

εμφάνιση ανά σελίδα :

18.05
2018

Περί οράσεως και χρωμάτων. Πραγματεία 1816, του Arthur Schopenhauer

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Περί οράσεως και χρωμάτων. Πραγματεία 1816, του Arthur Schopenhauer)
Με δυο λόγια, το «Περί οράσεως και χρωμάτων» του Arthur Schopenhauer [1788-1860] είναι μια επιστημονικών και φιλοσοφικών αξιώσεων μονογραφία γραμμένη απ’ τον αγαπημένο «χολερικό» φιλόσοφο των σαρκαστικών αφορισμών και των διεισδυτικών αποφθεγμάτων, η οποία μαρτυρεί τη συστηματική συγκρότηση της σκέψης και το εύρος των ενδιαφερόντων του.
18.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Τζάκομο Τζόις, του James Joyce

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Τζάκομο Τζόις, του James Joyce)
Η απόκρυφη ιστορία του Τζέιμς Τζόις στην Τεργέστη, αρχές του εικοστού αιώνα. Πριν από ακριβώς πενήντα χρόνια, τον Ιανουάριο του 1968, εκδόθηκε ένα άγνωστο ως τότε έργο του Τζέιμς Τζόις (1882-1941), το “Giacomo Joyce”. Θέμα του έργου, ο κρυφός έρωτας ενός καθηγητή αγγλικών, περσόνα του ίδιου του Τζόις, προς μια (ίσως και περισσότερες) μαθήτριά του στην Τεργέστη λίγο πριν τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
18.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Αληθινοί και ονειροπόλοι, του Γιάννη Γρηγοράκη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Αληθινοί και ονειροπόλοι, του Γιάννη Γρηγοράκη)
Αν όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή, όπως είπε ο Σαίξπηρ, ποιος είναι, αλήθεια, ο σκηνοθέτης της ανθρώπινης μοίρας; Κι από πού μας παρατηρεί, από τα βάθη των ονείρων μας;
10.05
2018

Κυριάκος Αθανασιάδης: «Για αυτό διαβάζουμε: είμαστε όλοι κομμάτια των “θεών” και των μυθιστορηματικών ηρώων».

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Κυριάκος Αθανασιάδης: «Για αυτό διαβάζουμε: είμαστε όλοι κομμάτια των “θεών” και των μυθιστορηματικών ηρώων».)
«Γιατί αυτό που κινεί τον άνθρωπο είναι η ιστορία, όχι το πάθος ή η ανάγκη. Είναι η ιστορία. Ο άνθρωπος θέλει να ξέρει το τέλος. Να το δει να γράφεται. Γι΄αυτό γατζώνεται από τη ζωή. Γι’ αυτό συνεχίζει και μαραίνεται όταν δεν μπορεί να το κάνει. Όταν δεν μπορεί να μάθει τη συνέχεια, όταν μένει με τη μεγάλη, στέρφα απορία στα μάτια. [...] Οι καλές ιστορίες παίρνουν την πέτσα σου και σ’ την ανασηκώνουν. Φουντώνουν τις τρίχες στο σβέρκο σου. Και όταν τις ακούς, ή τις διαβάζεις, κρατάς επίτηδες το φως ανοιχτό για συντροφιά, ακόμα κι όταν σε κάνουν να γελάς πού και πού, ή ακόμα και όταν είναι ιστορίες αγάπης».
10.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Η Μπριτ-Μαρί ήταν εδώ, του Fredrik Backman

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Η Μπριτ-Μαρί ήταν εδώ, του Fredrik Backman)
Η Μπριτ-Μαρί δεν αντέχει την ακαταστασία – ακόμη και ένα συρτάρι με ανακατεμένα μαχαιροπίρουνα μπορεί να την αποσυντονίσει εντελώς. Επίσης ξυπνάει κάθε μέρα την ίδια ώρα και τρώει το φαγητό της ακριβώς όταν πρέπει, γιατί έτσι κάνουν όλοι οι πολιτισμένοι άνθρωποι. Μια αστεία και εμψυχωτική ιστορία για την αγάπη, για τις δεύτερες ευκαιρίες και για τις σχέσεις που δημιουργούνται εκεί που δεν το περιμένεις, αποκαλύπτοντας ποιος πραγματικά είσαι και πόσα μπορείς να πετύχεις.
Short Story 2
Short Story 2
Short Story 2
Short Story 2
10.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Όχι τα λόγια, της Εύης Μαυρομμάτη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Όχι τα λόγια, της Εύης Μαυρομμάτη)
Από τις εκδόσεις Ροές και στη σειρά «Ποίηση» κυκλοφόρησε το βιβλίο της Εύης Μαυρομμάτη με τίτλο «Όχι τα λόγια». Τα 34 ποιήματα της συλλογής λειτουργούν σαν τα κομμάτια ενός παζλ. Τα γεγονότα σπάνε και συναρμολογούνται ξανά από χέρι ενήλικο ή παιδικό. Ή κι απ’ τα δυο μαζί συγχρόνως.
08.05
2018

Χέρια μικρά, του Andres Barba

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Χέρια μικρά, του Andres Barba)
«Αναρωτηθήκατε ποτέ αν η κακιά μάγισσα δεν ήταν στα αλήθεια κακιά; Αν απλά η αγάπη της ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσε να τη διαχειριστεί, κι έμεινε για πάντα εγκλωβισμένη κοιτώντας μέσα από την τρύπα της αγάπης μην ξέροντας τι να κάνει;» Andres Barba.
05.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Factotum, Άνθρωπος για όλες τις δουλειές, του Charles Bukowski

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Factotum, Άνθρωπος για όλες τις δουλειές, του Charles Bukowski)
Ένα από τα καλύτερα βιβλία του Τσαρλς Μπουκόβσκι, στο οποίο ο αναγνώστης παρακολουθεί τις περιπλανήσεις του επίδοξου συγγραφέα Χένρι Τσινάσκι, alter ego του ίδιου του Μπουκόβσκι, στην Αμερική του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. Πότης και τζογαδόρος, ο Τσινάσκι ταξιδεύει από πόλη σε πόλη χωρίς να στεριώνει σε καμιά δουλειά. Άθλιες πόρνες, μίζερα δωμάτια, καβγάδες και ποτό σε μια υπνωτιστική όσο και χιουμοριστική καταβύθιση στον κόσμο του περιθωρίου.
05.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: M Train, της Patti Smith

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: M Train, της Patti Smith)
Η θρυλική Patti Smith θυμάται στιγμές από τη ζωή της ανατρέχοντας στους τόπους και στα στέκια στα οποία βρέθηκε. Το μικρό καφέ στο Γκρίνουιτς Βίλατζ όπου έπαιρνε καθημερινά το πρωινό της. Τις επισκέψεις της στους τάφους του Ζαν Ζενέ, της Σίλβια Πλαθ και του Αρθούρου Ρεμπό. Τα χρόνια που έζησε στο Μίσιγκαν μαζί με τον άντρα της, τον Φρεντ Σόνικ Σμιθ, τον οποίο έχασε το 1994.
04.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Αστέρια στην άμμο, της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Αστέρια στην άμμο, της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη)
Ο γοητευτικός Μάξιμος, ο ευαίσθητος Ίωνας, ο δυναμικός Ανδρέας κι ανάμεσά τους, η Αλεξία. Η γυναίκα που αγαπήθηκε πολύ. Ποιος θα την κάνει δική του για πάντα; Η Αγαθονίκη και ο Ιάκωβος, άσβεστο μίσος και αμαρτίες. Γιατί είμαστε όσα μας έχουν συμβεί. Γιατί δύσκολα ξεφεύγουμε από τα λάθη που έκαναν οι γονείς μας. Μια αληθινή ιστορία ζωής, ένα μυθιστόρημα που λούζεται στο φως και φωνάζει δυνατά το όνομα της αγάπης, από το Α έως το Ω. Για να μην αφήσει τα όνειρα να κοιμηθούν, για να ξυπνήσει τις ελπίδες…
04.05
2018

Νέες Κυκλοφορίες: Κρυφές ζωές, του Άλεξ Κριστοφί

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Νέες Κυκλοφορίες: Κρυφές ζωές, του Άλεξ Κριστοφί)
Παρίσι, 1958. Ύστερα από μια τυχαία συνάντηση, ο Ραλφ και η Έλσα μπλέκονται σε μια ερωτική σχέση που θα αλλάξει τα πάντα. Και οι δυο τους φέρουν ουλές από τα βίαια γεγονότα που σημάδεψαν την Ευρώπη. Ο Ραλφ έφυγε παιδί από τη Γερμανία και πέρασε τα παιδικά του χρόνια ως πρόσφυγας στην Αγγλία προτού το σύντομο πέρασμά του από τον Βρετανικό Στρατό και το τέλος του πολέμου τον οδηγήσουν στο Παρίσι, όπου αισθάνεται ότι μπορεί να κρυφτεί από το παρελθόν και να επιχειρήσει σταδιακά να το ξεπεράσει.

Artcore magazine's footer