Short Story 2

Κινηματογράφος cinematography

Άρθρα :: Ιούνιος 2016 articles :: june 2016

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 1

εμφάνιση ανά σελίδα :

  • 15
  • 30
  • 50
  • 100
30.06
2016

El Clan, του Pablo Trapero

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (El Clan, του Pablo Trapero)
Η ταινία “Εl Clan'' («Η Φαμίλια») ήταν η επίσημη πρόταση της Αργεντινής για τη συμμετοχή της στις υποψηφιότητες για το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, που αν και απορρίφθηκε, απέφερε, τελικά, στο σκηνοθέτη του έργου, Pablo Trapero, τον «Ασημένιο Λέοντα» στο φεστιβάλ της Βενετίας. Περιγράφει την αληθινή ιστορία μιας οικογένειας που διαλύθηκε από τη ματαιοδοξία και τον τυχοδιωκτισμό των μελών της. 
29.06
2016

Independence Day: Resurgence, του Roland Emmerich

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Independence Day: Resurgence, του Roland Emmerich)
Μεγάλωσα στα 90s και όταν κυκλοφόρησε η πρώτη ταινία “Independence Day” ήμουν 7 χρονών. Αυτό σημαίνει, πρακτικά, πως μέχρι σήμερα την έχω δει σχεδόν δέκα φορές. Μία ταινία σταθμός για εκείνη την δεκαετία, προσδιόρισε στο μυαλό μου και άλλων θεατών που ήταν τότε παιδιά, το είδος του sci-fi και, ακόμη περισσότερο, τα επικά μεγέθη που μπορεί να αγγίξει μία αφήγηση με τη βοήθεια των οπτικών εφέ. Ξεπερνώντας την άκρατη αμερικανιά που έρεε άφθονη καθόλη τη διάρκεια του φιλμ, επρόκειτο για μία στιβαρή και εντυπωσιακή ταινία με καθηλωτική δράση, πρωτοποριακή τεχνοτροπία, διαλόγους που συγκινούσαν (ή προκαλούσαν απέχθεια) και με χαρακτήρες που εξελίσσονταν.
27.06
2016

Genius, του Michael Grandage

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Genius, του Michael Grandage)
Πίσω από κάθε ντελιριακή κι ανεξέλεγκτη ιδιοφυΐα, (ίσως και να) κρύβεται ένα μετρημένο και συνετό μυαλό. Αυτή η παράφραση του γνωστού γνωμικού περί των σπουδαίων ανδρών θα μπορούσε να είναι το μότο του Genius, στο κινηματογραφικό ντεμπούτο του καταξιωμένου θεατρικού σκηνοθέτη Michael Grandage. Με πρώτη ύλη το βιβλίο Max Perkins: “Editor of Genius”, ο Michael Grandage θέτει στο επίκεντρο της ταινίας του έναν -εκ πεποιθήσεως και δια βίου- αφανή ήρωα.
23.06
2016

Truman, του Cesc Gay

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Truman, του Cesc Gay)
Με πέντε βραβεία Goya και τον καταπληκτικό Ricardo Darín στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το “Truman” επαναφέρει στο προσκήνιο τον ισπανικό και λατινοαμερικανικό κινηματογράφο που δεν παύει να εκπλήσσει θετικά.
22.06
2016

Now You See Me 2, του Jon M.Chu

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Now You See Me 2, του Jon M.Chu)
Ένα δυνατό budget κι ένα ακόμη δυνατότερο cast έχει αποδειχθεί πως δεν αποτελούν το μυστικό της επιτυχίας. Κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί, όμως, πως μπορούν να αποτελέσουν μία καλή βάση για να χτιστεί ένα στιβαρό εποικοδόμημα, παρόλο που αυτό δεν συνέβη στο “Now You See Me 2”. 
14.06
2016

Warcraft, του Duncan Jones

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Warcraft, του Duncan Jones)
Μετά από δύο επιτυχημένα και αξιοσέβαστα στους κύκλους των κριτικών sci-fi διαμαντάκια ( “Moon”, “Last 8 minutes”) ο Duncan Jones, γιος του πρόσφατα αποθανόντος θρύλου David Bowie, αναλαμβάνει το άκρως απαιτητικό και ριψοκίνδυνο έργο να μεταφέρει στο celluloid ένα franchise με μια μεγάλη, εξαιρετικά περίπλοκη και φορτωμένη ιστορία δεκαετιών. Ένα project που πέρασε από σαράντα κύματα μέχρι να βρει σκηνοθέτη πρόθυμο να αναλάβει ένα τόσο δύσκολο έργο: να ικανοποιήσει εκατομμύρια φανατικών των τριών πρώτων παιχνιδιών της σειράς (Warcraft 1-3) και ακόμα περισσότερο του πιο επιτυχημένου (τώρα και πάντα, αν θέλετε την άποψη μου) MMORPG που γνώρισε ο μάταιος τούτος κόσμος.
10.06
2016

Un peu, beaucoup, aveuglément!, του Clovis Cornillac

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Un peu, beaucoup, aveuglément!, του Clovis Cornillac)
Τους χωρίζει μια μεσοτοιχία, η οποία είναι τελικά αρκετή για να τους αλλάξει τη ζωή. Τη δύναμη της αληθινής επικοινωνίας πραγματεύεται η ευχάριστη κι ανάλαφρη ταινία (“Un peu, beaucoup, aveuglément!”/ «Έρωτας στα Τυφλά») του Clovis Cornillac.
09.06
2016

The Dressmaker, της Jocelyn Moorhouse

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (The Dressmaker, της Jocelyn Moorhouse)
Δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία της σκηνοθετική απόπειρα («Τα χίλια εκτάρια», 1997), η Jocelyn Moorhouse επέστρεψε στη γενέτειρά της, Αυστραλία, έχοντας στο σεναριακό της πλευρό τον σύζυγό της P. J. Hogan. Αμφότεροι υπήρξαν, αν όχι επιφανείς, τουλάχιστον αξιοσημείωτοι συνεχιστές της κληρονομιάς του Αυστραλιανού Νέου Κύματος των δεκαετιών του ’70 και του ’80, στο οποίο κυριάρχησαν τα ονόματα των Peter Weir και George Miller.
07.06
2016

The Grey, του Joe Carnahan

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (The Grey, του Joe Carnahan)
Αυτοκτονικός άνδρας ηγείται ομάδας αναλώσιμων εργατών πετρελαιοπηγής που προσπαθούν να επιβιώσουν, μετά από πτώση του αεροπλάνου τους, στην Αλάσκα. Ανάμεσα σε πεινασμένους λύκους και αχανείς εκτάσεις παγωμένης, αφιλόξενης στέπας, οι άτυχοι εργάτες βιώνουν την αγωνία της ύπαρξης μακριά απ’ τις ανέσεις και την ασφάλεια του αστικού κόσμου. Η φύση, άλλοτε με τη μορφή των σαρκοφάγων θηρίων κι άλλοτε με αυτήν του θανατηφόρου κρύου, τούς ξεκαθαρίζει τις απάνθρωπες, ανηλεείς προθέσεις της. Έξω απ’ τα όρια του πολιτισμού ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας ακόμα κρίκος της τροφικής αλυσίδας. Και το δυνατότερο ζώο, σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους, θα επιβληθεί στο αδύναμο, νομοτελειακά και πέρα από την μεγάλη συναισθηματική κατασκευή του ανθρώπου που χρησιμεύει, εντός κοινωνίας, ως ασπίδα προστασίας: το έλεος.
07.06
2016

Paul Thomas Anderson και Daniel Day-Lewis συνεργάζονται ξανά!

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Paul Thomas Anderson και Daniel Day-Lewis συνεργάζονται ξανά!)
Τέσσερα χρόνια μετά τον ρόλο του στο Lincoln, που του απέφερε το τρίτο Όσκαρ της καριέρας του, ο Daniel Day-Lewis επιστρέφει στο κινηματογραφικό πλατό, συνεργαζόμενος για δεύτερη φορά με τον Paul Thomas Anderson. 
06.06
2016

Colonia, του Florian Gallenberger

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Colonia, του Florian Gallenberger)
Η «αποικία» μιας διεστραμμένης θρησκευτικής σέχτας στη Χιλή και οι πρακτικές της υπό την προστασία του δικτατορικού καθεστώτος του στρατηγού Pinochet αποτελούν το έναυσμα της εξιστόρησης μιας σκοτεινής σελίδας της σύγχρονης ιστορίας, που ξεπερνάει τα όρια του χιλιανού κράτους.
02.06
2016

Hiroshima mon Amour, του Alain Resnais

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Hiroshima mon Amour, του Alain Resnais)
Μία Γαλλίδα ηθοποιός καταφτάνει στη μαρτυρική Χιροσίμα για τα γυρίσματα ενός ντοκιμαντέρ με κεντρικό θέμα την ειρήνη. Κάποιες εικόνες και κάποιες λέξεις που θα προσπαθήσουν να απωθήσουν την ανείπωτη φρίκη που έχει προηγηθεί, για την οποία είναι αδύνατο να βρει κανείς λόγια. Εκεί, θα γνωρίσει ένα Ιάπωνα αρχιτέκτονα. Ένα άνθρωπο που εργάζεται για να χτίσει από την αρχή, να οικοδομήσει. Να ορθώσει ξανά όλα όσα συνέτριψε ο όλεθρος. Μία ισχυρή έλξη θα αναπτυχθεί ανάμεσά τους και θα μοιραστούν μία και μοναδική θυελλώδη ερωτική νύχτα. 

Artcore magazine's footer