Άρθρα :: Serial Killers articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

True Detective Season 2 Episode 5: Φυγή προς τα εμπρός

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (True Detective Season 2 Episode 5: Φυγή προς τα εμπρός)

SPOILER ALERT Το πέμπτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν του “True Detective” μας μεταφέρει περισσότερο από δύο μήνες μετά από τη σκηνή των πυροβολισμών με την οποία είχε κλείσει το προηγούμενο. Οι πρωταγωνιστές βρίσκονται απομακρυσμένοι από το Σώμα ή σχετικά αδρανοποιημένοι εντός του, αλλά συνεχίζουν να ασχολούνται με την εξιχνίαση της υπόθεσης της αρχικής δολοφονίας και του πέπλου μυστηρίου που την καλύπτει. Η εισαγγελέας Davis, απογοητευμένη από τον τρόπο που κουκουλώθηκε το πράγμα και φορτώθηκε στους «Μεξικανούς», συστήνει μυστική ομάδα στην οποία συμμετέχουν. Η έρευνα συνεχίζεται. 

Ο Ray Velcoro δίνει μάχη για να κρατήσει τον γιο του και να αποφύγει το τεστ πατρότητας που θέλει η πρώην σύζυγός του. Εργάζεται πλέον αποκλειστικά για τον Frank Semyon, με τη σχέση τους να διαταράσσεται (ανεπανόρθωτα;) από την ανακάλυψη ότι τον «έπαιξαν» σαν πιόνι χρόνια πριν. Ο άνδρας που του είχε υποδειχθεί ως υποτιθέμενος βιαστής της γυναίκας του δεν ήταν ο πραγματικός ένοχος, αφού αυτός συνελήφθη πρόσφατα και έγινε η ταυτοποίηση μέσω εξέτασης γενετικού υλικού. Η ανακάλυψη αυτή είναι που πυροδότησε την οργισμένη αντίδραση της Gena Brune (πρώην Velcoro), η οποία θεώρησε ότι όσα της έχει πει ο Ray ήταν ψέματα, ωθώντας την να επιμείνει στο ψυχοφθόρο τεστ. Μέσα σε όλα αυτά, κάνει μια επίσκεψη στον ψυχίατρο Irving Pitlor -φυσιογνωμικά είναι κάτι μεταξύ David Carradine και Γιάννη Φλωρινιώτη- και τον ξυλοφορτώνει για να μάθει πληροφορίες. Πρόκειται για μία από τις διασκεδαστικότερες στιγμές της σειράς ως τώρα, ειδικά στο σημείο όπου το θύμα φτύνει τα δόντια του και βγάζει κάτι σαν αφρούς από το στόμα, γιατί ταιριάζει με το freak στοιχείο που έτσι κι αλλιώς έχει.

Ο Paul Woodrugh έχει πάρει προαγωγή όντας πλέον ντετέκτιβ. Ακόμη τον ταλαιπωρεί η ιστορία με τη νεαρή στάρλετ που τον είχε κατηγορήσει για παρενόχληση. Έχει τριβές με τη μάνα του, η οποία χρησιμοποίησε για λογαριασμό της τα κρυμμένα λεφτά (είκοσι χιλιάδες δολλάρια) που είχε φέρει από το Αφγανιστάν. Αποκαλύπτεται ότι η μητέρα του γνωρίζει για τη λανθάνουσα σεξουαλικότητά του, ενώ με πικρία και απογοήτευση του υπενθυμίζει τα όνειρα που είχε για αυτόν. Η σκηνή του τσακωμού τους είναι μελοδραματική και ελάχιστα πειστική, παραπέμποντας σε παρωδία σκηνικού διαδραματιζόμενου στην ελληνική επαρχία. Σημαντικότερη εξέλιξη σε αυτό το μέτωπο η ανακάλυψη, από κοινού με την Ani, μιας απομονωμένης καλύβας με σαφή ίχνη αίματος και βασανιστηρίων.

Η Αντιγόνη Μπεζερίδη έχει υποβαθμιστεί, εργαζόμενη πλέον στη φύλαξη στοιχείων και υποχρεούμενη να παρακολουθεί σεμινάρια για αστυνομικούς αυτουργούς σεξουαλικών επιθέσεων, στα οποία όλοι οι παρευρισκόμενοι είναι άνδρες. Παρ’ όλα αυτά, δεν το βάζει κάτω και ερευνά την υπόθεση εξαφάνισης μιας κοπέλας που είχε αναλάβει, της Vera, η οποία φαίνεται να συνδέεται με την υπόθεση Caspere μέσω των χλιδάτων, ιδιωτικών πάρτι στα οποία ο τελευταίος συμμετείχε μαζί με τον Pitlor, τον Ρώσο μαφιόζο Osip, τον Blake (το αντιπαθητικό τσιράκι του Frank) και τον γιο του δημάρχου, τον Tony Chessani. Αυτοί κατέγραφαν σε ιδιωτικές στιγμές διάσημα και οικονομικά ισχυρά πρόσωπα για να τα εκβιάζουν και να τα έχουν «του χεριού τους». Η Ani καταφεύγει στη βοήθεια της αδερφής της, Αθηνάς Μπεζερίδη, στις δικτυώσεις και τις γνωριμίες της, προκειμένου να βρει κάποια «άκρη» - διαβατήριο εισόδου σε κάποιο επόμενο πάρτι (σκηνή που αναμένεται με ενδιαφέρον).

Ο Frank εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τα γνωστά του προβλήματα. Η σύντροφός του θέλει παιδί, αλλά του αποκαλύπτει ότι δεν μπορεί να κάνει λόγω των πολλών επεμβάσεων-εκτρώσεων στις οποίες υποβλήθηκε στο παρελθόν. Το ζευγάρι απολαμβάνει άλλη μία σκηνή αυτογνωσίας, κλιμακούμενης έντασης και αποσυμφορούμενης πίεσης από την οποία βγαίνει ενισχυμένο. Ο ίδιος έχει επιστρέψει στο γκανγκστερικό παρελθόν του, τη στιγμή που κόντευε να το αποχαιρετήσει οριστικά, προκειμένου να συγκεντρώσει εκ νέου ρευστό. Η ευκαιρία που του παρουσιάζεται είναι μεγάλη, καθώς η Catalyst, η εταιρία που κατέχει τα εδάφη όπου θα γινόταν το έργο, του δίνει αντίστοιχης με το απολεσθέν τάξεως ποσό με στόχο την ανεύρεση της κασέτας (ή του dvd) στην οποία καταγράφονται κατά πάσα πιθανότητα άβολες ερωτικές στιγμές του ιδιοκτήτη της, McCandless, από τις οργιαστικές συγκεντρώσεις που σας αναφέραμε παραπάνω – του ίδιου υλικού που πήρε ο Πουλάνθρωπος πριν «την ανάψει» με άσφαιρα στον Ray. Τουλάχιστον μπορούμε με σχετική ασφάλεια να αποκλείσουμε έναν ύποπτο· εφόσον το υλικό δε βρίσκεται την κατοχή του McCandless, δεν έγινε από την εταιρεία η δουλειά. Στο μεταξύ, ο πρώην Γενικός Εισαγγελέας Geldof «κατεβαίνει» για κυβερνήτης και μαζί με τον γλοιώδη δήμαρχό του Vinci φαίνονται να έχουν βγει ευνοημένοι από όλην αυτή την ιστορία. Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται για τα καλά και νομίζουμε ότι τα καλύτερα της –κάθε άλλο παρά «αδύναμης» ως τώρα- δεύτερης σεζόν έπονται, με τους τελευταίους δύο χαρακτήρες να είναι με τον ένα ή τον άλλον τρόπο μπλεγμένοι μέχρι τον λαιμό στην όλη ιστορία.

εικόνα αρθρογράφου (Nick Pasx)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Nick Pasx

Είμαι ο Νίκος, σπουδάζω Ελληνική Φιλολογία στα Ιωάννινα και θα σας μιλήσω για μένα μέσα απ' αυτή τη φράση: «Το πρώτο βήμα, ειδικά για νέους ανθρώπους με ενέργεια και κίνητρο και ταλέντο, αλλά χωρίς χρήματα, το πρώτο βήμα για να ελέγξεις τον κόσμο σου είναι να ελέγξεις τον πολιτισμό σου. Να δημιουργήσεις και να επιδείξεις το πρότυπο του κόσμου μέσα στον οποίο θες να ζεις. Να γράφεις τα βιβλία. Να συνθέτεις τη μουσική. Να γυρνάς τις ταινίες. Να βάζεις χρώμα στην τέχνη»(Chuck Palahniuk).

εικόνα αρθρογράφου (Φρήντριχ Κόυνερμαν)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Φρήντριχ Κόυνερμαν

Λίγα λόγια για τον Κόυνερμαν: Είμαι ο Κ. και σπουδάζω φιλοσοφία στα Γιάννενα. Μου αρέσει να γράφω, να διαβάζω, να ακούω μουσική (νταρκ μινιμαλάδες όλων των χωρών, ενωθείτε!), να βλέπω ταινίες, και να παρακολουθώ άλλους να μιλούν για τα ταξίδια τους, αλλά όχι να ταξιδεύω ο ίδιος.

Artcore magazine's footer