Άρθρα :: In a Cinemanner of Speaking articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

Ο Wesley Wales "Wes" Anderson σκηνοθετεί τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της H&M!

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο Wesley Wales "Wes" Anderson σκηνοθετεί τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της H&M!)

Τον προσεχή Φλεβάρη συμπληρώνονται 3 χρόνια από την πρεμιέρα του “The Grand Budapest Hotel” και, όπως έχει γίνει γνωστό, η νέα ταινία του "Wes" Anderson βρίσκεται ήδη στα σκαριά. Ο αγαπημένος "Wes" θα δοκιμάσει για δεύτερη φορά την τύχη του στο είδος του animation, μετά το εξαιρετικό “Fantastic Mr. Fox” (2009).

Αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το νέο πόνημα του Άντερσον είναι ότι θα βασίζεται στη δημοφιλή τεχνική του stop-motion, καθώς και το ότι θα διαθέτει ένα πλουσιότατο καστ από «φωνές».

εικόνα άρθρου (Ο Wesley Wales "Wes" Anderson σκηνοθετεί τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της H&M!)

Ένα καστ που έγινε ακόμη πλουσιότερο πριν λίγο καιρό, όταν ο "Bill" Murray ανακοίνωσε την -αναμενόμενη, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς- παρουσία του, στο πλευρό των "Jeff" Goldblum, Bob Balaban, Edward Norton και του -πρωτοεμφανιζόμενου σε ταινία του Anderson - Bryan Cranston. Από εκεί και πέρα, τα μόνα επιπλέον στοιχεία που έχουν έρθει στο φως για τη νέα ταινία του "Wes" είναι τα εξής δύο: α) ότι η βασική παρέα των ηρώων θα είναι σκύλοι και β) ότι το βασικό στόρι θα αντλεί έμπνευση από ιαπωνικές ρίζες, όπως επιβεβαίωσαν τόσο ο Murray όσο και ο Goldblum.

εικόνα άρθρου (Ο Wesley Wales "Wes" Anderson σκηνοθετεί τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της H&M!)

Μέχρι πάντως να δούμε στις σκοτεινές αίθουσες το δεύτερο animation του Anderson, θα αρκεστούμε στο διάρκειας (σχεδόν) 4 λεπτών φιλμάκιδιαφημιστικό σποτ που σκηνοθέτησε για λογαριασμό της σουηδικής εταιρείας ένδυσης HandM. Το “Come Together” αποτελεί το κεντρικό σποτ της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της εταιρείας, έχει ως πρωταγωνιστή τον Adrien Brody και φέρνει αναπόφευκτα στο νου το “Darjeeling Limited”, καθώς εκτυλίσσεται σε ένα τρένο που πραγματοποιεί, με καθυστέρηση, το χριστουγεννιάτικο δρομολόγιό του. 

Σε αυτό το σημείο, να υπενθυμίσουμε ότι δεν πρόκειται για την πρώτη εμφάνιση του Άντερσον στον χώρο της διαφήμισης, καθώς έχει ήδη σκηνοθετήσει διαφημιστικά σποτ για λογαριασμό της Prada, της American Express, της ATandT, του IKEA και της Stella Artois κ.α. Ευθύς αμέσως, απολαύστε το “Come Together”, καθώς και μπόλικες από τις προηγούμενες δουλειές του "Wes" στον χώρο της διαφήμισης:

*Aναδημοσίευση από το cinedogs.gr, κινηματογραφικό συνεργάτη του Artcore magazine

εικόνα αρθρογράφου (Aureliano Buendia)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Aureliano Buendia

Οργάνωσε τριανταδύο ένοπλες εξεγέρσεις και τις έχασε όλες. Απόκτησε δεκαεφτά αρσενικά παιδιά από δεκαεφτά διαφορετικές γυναίκες που εξοντώθηκαν όλα το ένα μετά το άλλο μέσα σε μια και μόνη νύχτα πριν το μεγαλύτερο φτάσει στην ηλικία των τριανταπέντε χρόνων. Ο ίδιος επέζησε μετά από δεκατέσσερις απόπειρες δολοφονίας, εβδομήντα τρεις ενέδρες κι ένα εκτελεστικό απόσπασμα. Έζησε, παρ' όλο που ήπιε με τον καφέ του μια δόση στρυχνίνης, που θα ήταν αρκετή για να σκοτώσει ένα άλογο.

Artcore magazine's footer