Άρθρα :: In a Cinemanner of Speaking articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

18.02
2015

In-Edit Festival – Athens Edition

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (In-Edit Festival – Athens Edition)

Το μεγαλύτερο Φεστιβάλ μουσικού Ντοκιμαντέρ, In-Edit Festival, πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά στη χώρα μας και για πρώτη φορά σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: ATHENS EDITION, από τις 19 μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου και THESSALONIKI EDITION στα τέλη Απριλίου.

Μετά λοιπόν τις Βαρκελώνη, Σαντιάγκο, Μπογκοτά, Σάο Πάολο, Μπουένος Άιρες, Βερολίνο, Θεσσαλονίκη, Λονδίνο, και Λος Άντζελες, η Αθήνα με τον κινηµατογράφο ODEON ΟΠΕΡΑ θα προστεθεί για πρώτη χρονιά στις στάσεις του magic-bus του In-Edit συνδυάζοντας τις δύο ναυαρχίδες των τεχνών: μουσική και κινηματογράφο. Άλλωστε αν υπάρχει κάτι, το οποίο απολαμβάνουν εξίσου με το ν΄ ακούνε μουσική, οι περισσότεροι μουσικόφιλοι τρελένονται να μαθαίνουν τις ιστορίες που αιωρούνται γύρω από τις αγαπημένες τους μπάντες.

Για όλους μας, οι ζωές των μουσικών πάντα καλύπτοταν απο ένα πέπλο μυστηριώδους γοητείας. Το In-Edit όμως είναι κάτι παραπάνω μια κλειδαρότρυπα στα μουσικά παρασκήνια, καθώς η ομάδα που επιμελείται το πρόγραμμα του φεστιβάλ διάλεξε με μεράκι ντοκιμαντέρ όπου καταγράφονται με την ίδια ειλικρίνεια στιγµές δόξας αλλά και εντάσεις, αποτυχίες και συγκινήσεις. Αποτυπώνεται ο παγκόσµιος χαρακτήρας της μουσικής αλλά και η αλλαγή των αποχρώσεών της ανάλογα µε την χώρα, την πόλη ή τη γλώσσα.

Στην έναρξη του φεστιβάλ (στις 19 Φεβρουαρίου), θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το ντοκιµαντέρ “Freddie Mercury: The Great Pretender”, που αφηγείται τη µοναχική πορεία του κορυφαίου περφόμερ στη μουσική ιστορία, χωρίς τους Queen, ενώ τις επόµενες µέρες, θα προβληθούν, ανάµεσα στα άλλα, το χαµένο ντοκιµαντερ των Doors (Feast of Friends), το µοναδικό “Super Duper Alice Cooper” που αποκαλύπτει ανατριχιαστικές λεπτοµέρειες για τη ζωή του εκκεντρικού ροκ σταρ, το “Salad Days: The DC Punk Revolution”, µία λεπτοµερής καταγραφή της ξακουστής hardcore punk µουσικής σκηνής στην Washington κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ‘80, το “Spandau Ballet: Soul Boys of the Western World”, που ακολουθεί το συγκρότηµα που ταυτίστηκε µε τη Bliz γενιά και κατέληξε στα δικαστήρια, όπως επίσης και το “Good Ol’ Freda”, τη γραµµατέα των Beatles σε µια ανείπωτη ιστορία µανίας, περιπέτειας και προσήλωσης στο συγκρότηµα, καθώς και το “Pulp: A Film About Life, Death and Supermarkets”, για το οποίο οι φήμες ότι ξεδιαλύνει το μυστήριο για το αν το «Common People» όντως γράφτηκε για τη γυναίκα του Βαρουφάκη κρίνονται ως αναληθείς.

Αυτό όμως που κάνει το In-Edit πραγματικό φεστιβάλ και κάτι πέρα απο μια απλή λέσχη προβολών είναι οι παράλληλες δράσεις. Τα μέλη της Parenthesis, που διοργανώνει το φεστιβάλ, έχουν στήσει ένα πολύ όμορφο σκηνικό με μεταµεσονύκτιες προβολές, gigs, dj-sets, special screenings αλλά και µια διαφορετική συζήτηση για τα events µεγάλης κλίµακας που θα σας καλύψουν τις ώρες που βρίσκεστε εκτός της μυσταγωγίας της σκοτεινής αίθουσας.

Αναλυτικό πρόγραμμα των προβολών και των παράλληλων δράσεων θα βρείτε στο site του φεστιβάλ: www.in-edit.gr

Φάτε μάτια μουσική λοιπόν!

IN-EDIT GREECE 2015////Athens Edition from In Edit Greece on Vimeo

*Aναδημοσίευση από το cinedogs.gr, κινηματογραφικό συνεργάτη του Artcore magazine

για το Artcore γράφει:
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου

-
αντί βιογραφικού
εικόνα αρθρογράφου (Artcore)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Artcore

Επειδή ξέρουμε πόσο θα θέλατε να μιλήσετε σε γνωστούς αγαπημένους και νέους αλλά πολλά υποσχόμενους δημιουργούς, αλλά πού να τρέχετε τώρα, θα το κάνουμε εμείς στο Artcore, δηλαδή οι Αrtκόρες και Artκούροι που μαζί αποτελούμε μια πολυσχιδή και αρμονική (4 με 6 κάθε απόγευμα) προσωπικότητα υψηλού δημοσιογραφικού κύρους που ζεί για να ρωτάει και ρωτάει για να ζήσει (αυτό και εσείς) καλύτερα… Επίσης η ιδία περσόνα θα είναι υπεύθυνη για την προώθηση δημιουργών, ομάδων, συγκροτημάτων, χώρων, εκδηλώσεων, λιτανειών, γάμων και βαπτίσεων, με (ατυπικά) δελτία τύπου και λοιπά κουραφέξαλα τα οποία θα δημοσιεύονται ανά καιρούς σε άλλα μέσα, διαδικτυακά και μή (χειρότερα). Ευχαριστούμε.

Artcore magazine's footer