Άρθρα :: In a Cinemanner of Speaking articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

24.09
2013

And the Emmy goes to…

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (And the Emmy goes to…)

Την Κυριακή έφτασε η γιορτή της τηλεόρασης στις ΗΠΑ, τα βραβεία Emmys!

Όλα τα γνωστά και άγνωστα πρόσωπα που δημιουργούν τις οπτικοακουστικές ψευδαισθήσεις, που μας συντροφεύουν καθημερινά και εδώ στην Ελλάδα, μαζεμένα σε έναν χώρο για μια μαγική βραδιά. Δεν χρειάζεται πολύ ώστε να καταλάβει κάποιος ότι τα βραβεία είναι σχεδόν τα ίδια, οι υποψηφιότητες, κυρίως τα τελευταία χρόνια, είναι σχεδόν πάντα οι ίδιες και το παιχνίδι παίζεται σε ειδικές κατηγορίες «εκπλήξεων». Όπως και να έχει είναι μια αναγνώριση σε κάποιες δουλειές που ξεχώρισαν στην τηλεοπτική χρονιά που μας πέρασε.

εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)

Οποιαδήποτε συζήτηση περί “Emmys” πρέπει να ξεκινήσει με βάση το ότι τα βραβεία οφείλουν να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα και να τιμήσουν τις δουλειές που ξεχώρισαν. Υπό αυτό το πρίσμα, είναι αφύσικο να αποδοθούν τα βραβεία με σκεπτικό δικαιοσύνης και αντικειμενικότητας. Στην περίπτωση αυτή, ομόφωνο το ARTCORE πιστεύει ότι θ’ άρπαζε τιμητικά όλα τα βραβεία το “Breaking Bad” (χαρίζουμε αντικειμενικότητα γιατί μας περισσεύει!). Γι’ αυτό και καταχαρήκαμε με το βραβείο που απενεμήθη στην υποτιμημένη και ίσως μισητή για κάποιους Σκάιλερ (Anna Gunn) αλλά και το βραβείο καλύτερης δραματικής σειράς που απέσπασε το “Breaking Bad”. Aντίθετα, είδαμε με απογοήτευση σειρές που άξιζαν κάτι να φεύγουν με άδεια χέρια (Game of Thrones, Mad Men). Ευτυχώς βέβαια η εμμονή με το Ηomeland φάνηκε να ξεθυμαίνει, πράγμα που είναι ενθαρρυντικό κατά τη γνώμη μας.

εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)
εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)

Στην κατηγορία των variety shows εντυπωσιακό ήταν ότι (επιτέλους) μετά από τόσα χρόνια το βραβείο δόθηκε στο “Colbert report”. Του το αρνήθηκαν για πολλά χρόνια, μάλιστα έχει κάνει πολλά αστεία μέσα από την εκπομπή του για το γεγονός ότι έχανε, από τον άνθρωπό που τον στήριξε και στηρίζει, Jon Steward.Φέτος φάνηκε ν’ αναγνωρίζεται η αξία της περσόνας που ψηφίζεται επί σειρά ετών στην λίστα του περιοδικού “ΤΙΜΕ” των ατόμων με την μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.

Από τις ταινίες για τηλεόραση το εξαιρετικό “Behind the Candelabra” φαινόταν εξαρχής ότι δεν θα είχε αντίπαλο. Παράλληλα έδειξε, στο από ότι φαίνεται ομοφοβικό ακόμα Hollywood, ότι στην τηλεόραση υπάρχει πάντα μια θέση για κάτι διαφορετικό. Κατά τα άλλα μια από τα ίδια! Έλεος με τους κριτικούς και τις ακαδημίες που αρνούνται να δουν sitcoms και ψηφίζουν βάση ενός επεισοδίου που είδαν πριν από 6,7 ή ακόμα και 8 χρόνια!

Αδικημένοι; Πολλοί! Αρχικά η “Ηουse of cards”.Έπρεπε να έχει αποσπάσει περισσότερα βραβεία, αλλά ίσως είναι νωρίς ακόμα καθώς είχε φέτος την πρώτη του σεζόν. Επίσης, ανεξήγητο παραμένει το γεγονός ότι δεν υπήρχε υποψηφιότητα για το “Hell on wheels” ή το “Suits”.

εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)

Τουλάχιστον εξοργιστική, για μας, ήταν η βράβευση του Modern Family, ενός σόου που όχι μόνο έχει χάσει την αίγλη και τη φρεσκάδα που είχε κάποτε, αλλά βραβεύτηκε έχοντας βασικό αντίπαλο το “Louie” που είχε μια από τις καλύτερές σεζόν της σειράς (το guest του David Lynch τα λέει όλα).

Ακόμη, καταντά εκνευριστικός ο ακατάπαυστος σνομπισμός απέναντι στον Jon Hamm, έναν καταπληκτικό ηθοποιό που δεν έχει πάρει ποτέ Εmmy και σηκώνει όλο το “Mad Men” στις πλάτες του.

εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)

Το φαβορί για πρώτο γυναικείο ρόλο (Claire Danes - Homeland) επιβεβαιώθηκε καθώς τα δίνει όλα,σε μια σεζόν του “Homeland” που σε αρκετούς από μας δεν άρεσε, στην οποία όμως η Danes έλαμψε. Δίκαιη και η υποψηφιότητα της Τζέσικα Λάνγκ για το “American Horror Story”. Ο ρόλος της στη δεύτερη σεζόν ήταν εκπληκτικός! Την είδαμε να μεταμορφώνεται από αυστηρή καλόγρια με σεξουαλικά βίτσια... σε τρελή τρόφιμο του ίδιου της του ψυχιατρείου.

εικόνα άρθρου (And the Emmy goes to…)

Γενικά, κυριάρχησε η εξής αντίθεση: τα βραβεία για τις γυναίκες ήταν αναμενόμενα και εν μέρει δίκαια, ενώ στην κατηγορία των αντρών είδαμε ότι κέρδισαν τα απόλυτα outsider σε βάρος μεγάλων ονομάτων του χώρου. Δύσκολο να δικαιολογηθεί , για παράδειγμα, τι είδαν στη γραφική φιγούρα του χαρακτήρα που ενσάρκωσε ο Bobby Cannavale στο “Boardwalk Empire” έναντι ενός Τύριον , ενός Τζέσε ή ενός Μάικ.

Τέλος,στην κατηγορία Outstanding Writing for a Drama Series είδαμε να κερδίζει ένα επεισόδιο του “Homeland”,όχι μόνο δύο εξαιρετικά επεισόδια Breaking Bad, αλλά και το ασύλληπτα δυνατό “Rains of Castamere” (κάποιοι ακόμα κλαίνε) του Game of Thrones .

Aυτά από εμάς εδώ στο Artcore Magazine όσον αφορά τα Emmys. Τα ξαναλέμε στην επόμενη απονομή όπου θα λάβετε τις υποκειμενικότατες και ταπεινές απόψεις μας.

Μέχρι τότε… Tread Lightly Bitches!

εικόνα αρθρογράφου (Artcore)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Artcore

Επειδή ξέρουμε πόσο θα θέλατε να μιλήσετε σε γνωστούς αγαπημένους και νέους αλλά πολλά υποσχόμενους δημιουργούς, αλλά πού να τρέχετε τώρα, θα το κάνουμε εμείς στο Artcore, δηλαδή οι Αrtκόρες και Artκούροι που μαζί αποτελούμε μια πολυσχιδή και αρμονική (4 με 6 κάθε απόγευμα) προσωπικότητα υψηλού δημοσιογραφικού κύρους που ζεί για να ρωτάει και ρωτάει για να ζήσει (αυτό και εσείς) καλύτερα… Επίσης η ιδία περσόνα θα είναι υπεύθυνη για την προώθηση δημιουργών, ομάδων, συγκροτημάτων, χώρων, εκδηλώσεων, λιτανειών, γάμων και βαπτίσεων, με (ατυπικά) δελτία τύπου και λοιπά κουραφέξαλα τα οποία θα δημοσιεύονται ανά καιρούς σε άλλα μέσα, διαδικτυακά και μή (χειρότερα). Ευχαριστούμε.

Artcore magazine's footer