Εικαστικά visual arts

Άρθρα :: Αύγουστος 2015 articles :: august 2015

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 2

εμφάνιση ανά σελίδα :

25.08
2015

Μνήμης συνέχεια στο Neorio Moro, στα Χανιά για το 1ο φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Orange Water

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Μνήμης συνέχεια στο Neorio Moro, στα Χανιά για το 1ο φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Orange Water)
Μνήμης συνέχεια στο Neorio Moro, στα Χανιά για το 1ο Φεστιβάλ Σύγχρονης Τέχνης ORANGE WATER που πραγματοποιείται σε Πάρο, Κρήτη και Αθήνα υπό την αιγίδα των υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού και της Ολλανδικής Πρεσβείας. Τέσσερις σημαντικοί εικαστικοί συμμετέχουν στη δράση του Φεστιβάλ στο Neorio Moro.Είναι οι: Anutosch / John Sikking / Γιώργος Παπαγεωργίου / Νίκος Μόσχος.
13.08
2015

Το φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Orange Water συνεχίζεται στα Χανιά Κρήτης

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Το φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Orange Water συνεχίζεται στα Χανιά Κρήτης)
Το Φεστιβάλ Σύγχρονης Τέχνης ORANGE WATER ξεκίνησε ήδη τις δράσεις του στα Χανιά της Κρήτης. Οι δράσεις του περιλαμβάνουν δύο εκθέσεις κι ένα affiliated project με τη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων. Την Κυριακή ολοκληρώθηκε στο Γυαλί Τζαμισί η εγκατάσταση του Άγγελου Αντωνόπουλου "Carusel" που αποτέλεσε affiliated project με τη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων. 
05.08
2015

O Duchamp και τα παράξενα ντανταϊστικά έργα του

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (O Duchamp και τα παράξενα ντανταϊστικά έργα του)
Το Dada, ως μια πρωτοπόρος και καινοτόμος ρήξη για τα δεδομένα της τέχνης εισήγαγε νέα δεδομένα που διαμόρφωσαν τους καλλιτεχνικούς κανόνες. Οι καλλιτέχνες του 20ού αι. ανέπτυξαν την πεποίθηση πως η τέχνη και η καθημερινή ζωή έπρεπε να είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, καθώς και ότι η τέχνη με την τεχνολογία πρέπει να σχετίζονται άμεσα ως επιστημονικές έννοιες. Η αδυσώπητη ιδέα ότι τα μαζικά παραγόμενα εμπορικά αντικείμενα θα μπορούσαν να θεωρηθούν έργα τέχνης, απλώς και μόνο από την επιλογή τους από τον καλλιτέχνη, οδηγούσε σε ακραίες συνέπειες τόσο για τους κριτικούς όσο και για τους θεατές. Το κείμενο αυτό θα εξετάσει τον ρόλο του πραγματικού αντικειμένου στο Dada, τη διάκρισή του από το συμβολικό αντικείμενο και πώς οι καινοτομίες των αναρχομηδενιστικών εκπροσώπων του κινήματός του επηρέασαν το σουρεαλιστικό κίνημα αρχικά και τη μεταμοντέρνα τέχνη αργότερα.

Artcore magazine's footer