Short Story 2

Εικαστικά visual arts

Άρθρα :: Όλα articles :: all

επιλογή γλώσσας
choose language

Σελίδα 1 / 11

εμφάνιση ανά σελίδα :

12.04
2018

Ο επικός Benjamin Von Wong

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο επικός Benjamin Von Wong)
Ο Benjamin Von Wong είναι ιδιαίτερα γνωστός για τις επικές φωτογραφίες του που καταγράφουν τις ατρόμητες περιπέτειές του. Το υπερρεαλιστικό καλλιτεχνικό του στυλ αιχμαλωτίζει την καρδιά και το μυαλό των θεατών, μια μίξη ειδικών εφέ και καινοτόμων ιδεών που είναι προορισμένες να γίνουν viral και να προκαλέσουν συζητήσεις.
10.04
2018

Έκθεση Φωτογραφίας: Τόπος / Μνήμη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Έκθεση Φωτογραφίας: Τόπος / Μνήμη)
Το Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Nadezhda Pavlova (Βουλγαρία, Φωτογράφος/Επιμελήτρια), παρουσιάζει την ομαδική έκθεση φωτογραφίας με τίτλο: «Τόπος / Μνήμη», στην TABYA, από 11/04/2018 μέχρι 29/04/2018.
10.04
2018

Pablo Picasso: Η μεγάλη αλλαγή της Ροζ Περιόδου

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Pablo Picasso: Η μεγάλη αλλαγή της Ροζ Περιόδου)
Ο Pablo Picasso είναι αδιαμφισβήτητα ο καλλιτέχνης που σημάδεψε με το έργο του τον 20ο αιώνα όσο κανείς ομότεχνός του, έργο το οποίο εκτείνεται σε σχεδόν επτά δεκαετίες και περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές τεχνικές και επιρροές, αριθμώντας συνολικά περίπου 50.000 κομμάτια (ανεξαρτήτως είδους). Λόγω αυτής της πλούσιας εικαστικής παραγωγής, κατάφερε να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο των εικαστικών τεχνών, εμπνέοντας πολλές γενιές καλλιτεχνών σε όλες τις φάσεις της καριέρας του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η λεγόμενη «Ροζ Περίοδος», μία πρώιμη εποχή της καριέρας του που ξεκίνησε το 1904 και ολοκληρώθηκε το 1906.
06.04
2018

Ο ιδιαίτερος κόσμος του Αlbrecht Dürer

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο ιδιαίτερος κόσμος του Αlbrecht Dürer)
Χωρίς τον Αlbrecht Dürer, πιθανότατα, η Γερμανία δεν θα είχε γνωρίσει την Ιταλική Αναγέννηση και δεν θα είχε διαμορφωθεί η αντίστοιχη γερμανική αναγεννησιακή τέχνη. O Dürer δεν ήταν μόνο ένας εξαιρετικός δημιουργός αλλά και ένας ικανός επιχειρηματίας. Κατάφερε να δημιουργήσει τον δικό του κύκλο πελατών τόσο στη χώρα του όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, και υπήρξε ένας από τους πρώτους καλλιτέχνες που διεκδίκησε και πέτυχε την καταχώρηση των πνευματικών του δικαιωμάτων στα έργα του.
16.03
2018

Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Β: Η εδραίωση στο εικαστικό τοπίο της Ευρώπης

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Β: Η εδραίωση στο εικαστικό τοπίο της Ευρώπης)
Η σχέση του Υπαρξισμού και των Εικαστικών Τεχνών, όπως φάνηκε από τις σύμπνοιες του 19ου αιώνα, είναι έντονη και οργανική, προσφέροντας πολλά παραδείγματα. Πρόκειται για μία σχέση που έγινε πιο ισχυρή με την πάροδο του 20ού αιώνα και την εδραίωση του Μοντέρνου και του Μεταμοντέρνου κινήματος στην τέχνη, και σε ορισμένες περιπτώσεις, οι καλλιτέχνες άντλησαν απευθείας τη θεματολογία τους από αυτό το θεματικό πλαίσιο. Ιδιαίτερα από την εποχή του Μεσοπολέμου ως τη δεκαετία του ‘70, όταν ο Υπαρξισμός ήταν στο απόγειο της δημοφιλίας του, οι εικαστικές τέχνες αποτέλεσαν ένα ιδιαίτερα γόνιμο πεδίο οπτικοποίησης αυτών των ιδεών.
07.03
2018

Εικαστική Έκθεση: Εαυτούς και Αλλήλους. Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου, 2018

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Εικαστική Έκθεση: Εαυτούς και Αλλήλους. Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου, 2018)
Η έκθεση «Εαυτούς και Αλλήλους. Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου» –που διοργανώθηκε από το ΜΙΕΤ και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μέγαρο Εϋνάρδου τον Δεκέμβριο του 2017– θα εγκαινιαστεί τη Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018 στις 20:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ. Διάρκεια έκθεσης έως την Κυριακή 6 Μαΐου 2018.
07.03
2018

Εικαστική Έκθεση: Φόρμες σε Μαύρο, των Mice Jankulovski και Χάρη Κοντοσφύρη

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Εικαστική Έκθεση: Φόρμες σε Μαύρο, των Mice Jankulovski και Χάρη Κοντοσφύρη)
Ο Mice Jankulovski παρουσιάζει τμήματα της τελευταίας ολοκληρωμένης του δουλειάς, όπου επάνω σε καμβά αποτυπώνεται μια σειρά βασικών εννοιολογικών μορφών, και ο Χάρης Κοντοσφύρης παρουσιάζει επιτοίχια δουλειά που συνδέεται με την έρευνα που έχει επιτελέσει πάνω στην διαγράμμιση του κενού ως χώρος και αποενοιοποιημένη οντότητα. Εναρκτήρια ομιλία από την Melanie Zefferino, επιμελήτρια της Μπιενάλε της Φλωρεντίας.
27.02
2018

Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Α: Οι ρίζες του Υπαρξισμού στην τέχνη του 19ου αιώνα

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Υπαρξισμός και Τέχνη: Μέρος Α: Οι ρίζες του Υπαρξισμού στην τέχνη του 19ου αιώνα)
Ο Υπαρξισμός είναι μία φιλοσοφική επανάσταση που ξεκίνησε τον 19ο αιώνα και γιγαντώθηκε τον 20ο, με τον απόηχό του να είναι ακόμη ζωντανός. Πρόκειται για μία γραμμή σκέψης που προβάλλει την ύπαρξη και τη συνείδηση του ανθρώπου, εστιάζοντας στο ότι το κάθε άτομο πρέπει να προσδιορίσει και να χαρίσει νόημα στον εαυτό του και τον κόσμο. Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, που κυριάρχησαν στο τοπίο της Ευρώπης του 20ού αιώνα και η φρικαλεότητά τους ξεγύμνωσε το παράλογο της κοινωνίας του ανθρώπου, αποτέλεσαν ταφόπλακα για πολλές κοσμοθεωρίες, αλλά χάρισαν δυναμική πνοή στον Υπαρξισμό αναδεικνύοντάς τον σε μία από τις κυρίαρχες θεωρίες του 20ού αιώνα. Αναπάντεχα, εικαστικοί καλλιτέχνες εξέφρασαν με τη δική τους οπτική τις ιδέες του Υπαρξισμού και από αυτήν τη διαδικασία γεννήθηκαν μερικοί από τους πιο σημαντικούς δημιουργούς του αιώνα που μας πέρασε, ενώ πολλοί συμπορεύτηκαν ακούσια από τα τέλη του 19ου αιώνα και έπειτα.
20.02
2018

Ο παραμυθένιος κόσμος της Liliana Porter

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο παραμυθένιος κόσμος της Liliana Porter)
Η Liliana Porter τοποθετεί προσεκτικά επιλεγμένες μινιατούρες σε μονοχρωματικά πλαίσια, που «ελεύθερα» αφηγούνται παραμύθια και ιστορίες που πραγματεύονται μεγάλα υπαρξιακά ζητήματα και συναισθηματικές καταστάσεις.
17.02
2018

Έκθεση Φωτογραφίας: «Αθήνα, Η πόλη μου…» από τη Φωτογραφική Ομάδα της Κάριτας Ελλάς

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Έκθεση Φωτογραφίας: «Αθήνα, Η πόλη μου…» από τη Φωτογραφική Ομάδα της Κάριτας Ελλάς)
Η Κάριτας Ελλάς, σας προσκαλεί την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018, στις 18:00, στο METApolis Gallery (Στοά Καΐρη 6, 3ος όροφος) στα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο «Αθήνα, Η Πόλη μου...», όπου παρουσιάζουν τα έργα τους 28 πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο, μεταξύ 16 και 41 ετών, από τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν, την Παλαιστίνη, την Αλγερία, Μαρόκο, Αίγυπτο, την Ουκρανία, το Πακιστάν και την Γκάνα.
09.01
2018

Οι Αράχνες της Louise Bourgeois

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Οι Αράχνες της Louise Bourgeois)
Γεννημένη στις 25 Δεκεμβρίου του 1911, η Louise Bourgeois είναι μία καλλιτέχνις που συνόδευσε την εξέλιξη της τέχνης του 20ού αιώνα, αν και η αναγνώρισή της δεν ήταν ανάλογη της συνεπούς παρουσίας και της επιμονής της στον χώρο της τέχνης. Ως εικαστικός συνδέθηκε με τον Σουρεαλισμό και κυρίως τη Φεμινιστική Τέχνη, τίτλους που δεν επέλεξε η ίδια αλλά της δόθηκαν από κριτικούς και καλλιτέχνες που θαύμαζαν το έργο της.
12.12
2017

Πολιτιστική Έκθεση: 1917 - Μνημεία στις φλόγες

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Πολιτιστική Έκθεση: 1917 - Μνημεία στις φλόγες)
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης παρουσιάζει στο Μπέη Χαμάμ (Λουτρά Παράδεισος) την έκθεση, «1917: Μνημεία στις φλόγες». Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν από την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού κ. Μαρία Ανδρεαδάκη-Βλαζάκη. 
12.12
2017

Edvard Munch: Ο ζωγράφος της απόγνωσης και της θλίψης

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Edvard Munch: Ο ζωγράφος της απόγνωσης και της θλίψης)
Ο Edvard Munch είναι ένας από τους πιο ιδιαίτερους ζωγράφους στην ιστορία της μοντέρνας τέχνης και, αναμφίβολα, ένας καλλιτέχνης που επηρέασε όσο λίγοι τη μετεξέλιξη της δυτικής ζωγραφικής και οπτικής κουλτούρας. Το έργο του, πλούσιο και βαθύ, προσφέρει στον θεατή πολλαπλά ερεθίσματα τόσο αισθητικά όσο και νοηματικά, πλάθοντας μία προσωπική θέαση για την τέχνη και τον κόσμο.
05.12
2017

Εικαστική Έκθεση: Second Appearances, των Νίκου Ασλανίδη - Gehard Demetz

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Εικαστική Έκθεση: Second Appearances, των Νίκου Ασλανίδη - Gehard Demetz)
Στη δέκατη επέτειό της, η γκαλερί Donopoulos IFA παρουσιάζει δύο καλλιτέχνες, οι οποίοι εστιάζουν στην ανθρώπινη μορφή. Αμφότεροι διερευνούν νέες πιθανότητες σε μια θεματική που έχει απασχολήσει ένα πλήθος καλλιτεχνών ανά τους αιώνες. Ο καθένας τους προσεγγίζει την ανθρώπινη φιγούρα χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό καλλιτεχνικό μέσο έκφρασης˙ ο Demetz μέσω της γλυπτικής λαξεύοντας το ξύλο, ενώ ο Ασλανίδης μέσω της ζωγραφικής πραγματευόμενος τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να ενταχθεί μια μεμονωμένη φιγούρα στο ζωγραφικό χώρο. 
05.12
2017

Εικαστική Έκθεση: Εαυτούς και Αλλήλους - Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Εικαστική Έκθεση: Εαυτούς και Αλλήλους - Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου)
Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης διοργανώνει και εγκαινιάζει την έκθεση «Εαυτούς και Αλλήλους - Από τη συλλογή του Διονύση Φωτόπουλου», στο Μέγαρο Εϋνάρδου, την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017, στις 20.00.
01.12
2017

Οι καθημερινές συμπτώσεις του Denis Cherim

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Οι καθημερινές συμπτώσεις του Denis Cherim)
Ο φωτογράφος Denis Cherim έχει ταλέντο στη δημιουργική σύνθεση. Το έργο του ″Coincidence Project″ είναι γεμάτο εικόνες έξυπνα καδραρισμένες, με ενδιαφέρουσες σχέσεις μεταξύ φωτός, σκιάς και γραμμών. 
28.11
2017

Εικαστική Έκθεση: Συνάψεις, της Νόρας Θεοδοσιάδου

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Εικαστική Έκθεση: Συνάψεις, της Νόρας Θεοδοσιάδου)
Εγκαινιάζεται την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου στις 8.00 μ.μ. στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο Λάρισας στην αίθουσα Τάκη Τλούπα η πρώτη ατομική έκθεση ζωγραφικής της Νόρας Θεοδοσιάδου με τίτλο «Συνάψεις». 

Artcore magazine's footer