Άρθρα :: Camera Obscura articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

Η Camera obscura είναι μια οπτική συσκευή που προβάλλει μια εικόνα του περιβάλλοντός της σε μια οθόνη. Μια πρωτόγονη φωτογραφική μηχανή θα έλεγε κανείς. Όπως αυτή η μηχανή προβάλει διάφορα αντικείμενα, έτσι και σκοπός αυτής της στήλης είναι η προβολή νέων και αξιόλογων φωτογράφων και η παρουσίαση φωτογραφιών με διαφορετική θεματολογία κάθε φορά. Μην διστάσετε αν θέλετε να προβληθεί και η δική σας δουλειά να στείλετε ένα δείγμα της και γιατί όχι να βγει προς τα έξω!

Σελίδα 1 / 1

εμφάνιση ανά σελίδα :

  • 15
  • 30
  • 50
  • 100
28.05
2015

Τα ονειρικά πορτραίτα της κόρης του Βρετανού μηχανικού Mervyn Joseph Pius O'Gorman

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Τα ονειρικά πορτραίτα της κόρης του Βρετανού μηχανικού Mervyn Joseph Pius O'Gorman)
Ο Βρετανός μηχανικός αεροσκαφών Mervyn Joseph Pius O'Gorman ήταν από τους πρωτοπόρους της έγχρωμης φωτογραφίας. Το 1913 φωτογράφισε την κόρη του και στη συνέχεια χρησιμοποίησε την τεχνική Autochrome προκειμένου να εμφανίσει τις φωτογραφίες του. Η παραπάνω τεχνική χρωματισμού είχε πατενταριστεί από το 1903 και ήταν η πρώτη τετραχρωμική παλέτα που χρησιμοποιήθηκε ποτέ.
25.05
2015

Το ντροπαλό χαμόγελο των Βιετναμέζων

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Το ντροπαλό χαμόγελο των Βιετναμέζων)
Ο Réhahn Croquevielle ψάχνει αυτό το κάτι παραπάνω από την απλή σύσπαση των μυών του προσώπου που υποδηλώνουν το χαμόγελο. Εστιάζει στις λεπτομέρειες που του δίνουν σημασία ― στις ρυτίδες γύρω από τα μάτια που πέρα από την φτώχεια ή την ηλικία είναι οι εικόνες που αποκαλύπτουν πώς το πέρασμα της ζωής άφησε τα σημάδια του στο σώμα.
11.05
2015

Παρατηρώντας τους γείτονες της απέναντι πολυκατοικίας με την Gail Albert Halaban

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Παρατηρώντας τους γείτονες της απέναντι πολυκατοικίας με την Gail Albert Halaban)
Οι φωτογραφίες της Gail Albert Halaban προσφέρουν μια σπάνια ματιά στους προσωπικούς χώρους των κατοίκων του Παρισιού. Η τέχνη της εξερευνά την ένταση ανάμεσα στον δημόσιο βίο και την προσωπική ζώη, ανάμεσα σε όσα δείχνουμε και σε όσα κρύβουμε. Παίρνοντας την άδεια από τους γείτονες της απέναντι πολυκατοικίας, τους φωτογράφισε προκαλώντας μας να παραδεχτούμε πως όλοι στο βάθος, ρίχνουμε μια κλεφτή ματιά και ίσως όχι μόνο, στους γείτονές μας.

Artcore magazine's footer