Άρθρα :: Camera Obscura articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

06.10
2015

Τα παροδικά γλυπτά του Vitor Shietti

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Τα παροδικά γλυπτά του Vitor Shietti)

Τα γλυπτά από φως, που δημιουργεί ο Βραζιλιάνος φωτογράφος Vitor Shietti, είναι δημιουργίες της στιγμής, αόρατες από το ανθρώπινο μάτι. Τοποθετημένα είτε στη φύση είτε στο αστικό τοπίο δημιουργούν την αίσθηση μιας βροχής από φως και σε προκαλούν να τα κοιτάξεις. 

Η σειρά αυτή είναι αποτέλεσμα χρόνων έρευνας πάνω στη long exposure φωτογραφία. Κάθε μέρα υπήρχε χρόνος μόνο για μία ή δύο φωτογραφίες, μιας και το χρονικό περιθώριο στο οποίο μπορεί να επιτευχθεί η επιθυμητή ισορροπία είναι πολύ μικρό (20 με 40 λεπτά).

Εκτός από γενικές διορθώσεις χρώματος και κοντράστ και μια απλή παράθεση των εικόνων προκειμένου να δημιουργηθεί η τελική σύνθεση σε δύο από τις φωτογραφίες της σειράς, το αποτέλεσμα είναι απείραχτο και έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από πραγματικούς πειραματισμούς με πυροτεχνήματα. 

Το να ζωγραφίζεις με φως σε έναν τρισδιάστατο χώρο είναι σαν να μεταφέρεις τις σκέψεις σου από το ασυνείδητο στην πραγματικότητα και να τις μετατρέπεις σε κάτι ενδιαφέρον, όμορφο και εναρμονισμένο με το περιβάλλον.

Με τη δημιουργία αυτής της σειράς, που ο φωτογράφος ονομάζει «Impermanent Sculptures» (Παροδικά Γλυπτά), στόχος είναι η έλξη του ενδιαφέροντος του θεατή σε αφηρημένες έννοιες που αναπαρίστανται σε πραγματικά περιβάλλοντα. Έννοιες που ο κάθε θεατής μπορεί να ερμηνεύσει και να εξερευνήσει ελεύθερα. 

Κείμενα (Πηγές)

  • http://schiettifotografia.com
εικόνα αρθρογράφου (Nicki Upstairs)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Nicki Upstairs

Από μικρή μου άρεσε να βλέπω τα σχήματα που έκαναν τα σύννεφα και να φαντάζομαι ολόκληρους κόσμους εκεί πάνω. Το ίδιο και με τα νερά της θάλασσας, τους κόκκους της άμμου, τα φύλλα των δέντρων. Μπορεί να πει κανείς ότι ήμουν πάντα ονειροπόλα. Ή χαζοβιόλα. Ή, γιατί όχι και τα δύο. Κι επειδή κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει τι στο καλό κοιτάζω, προσπάθησα να τους το πω με λόγια, αλλά τζίφος. Για να το ζωγραφίσω, ούτε λόγος. Μέχρι που ανακάλυψα τη φωτογραφία. Και βρήκα τη χαρά μου.

Artcore magazine's footer