Άρθρα :: Camera Obscura articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

10.02
2013

Ο ελκυστικός κύριος Slim Aarons

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ο ελκυστικός κύριος Slim Aarons)

Ελκυστικοί άνθρωποι που έκαναν ελκυστικά πράγματα σε ελκυστικά μέρη. Αυτή ήταν η γνώμη του θρυλικού αμερικανού φωτογράφου Slim Aarons για την δουλειά του.

Γεννημένος ως George Allen Aarons το 1916, έγινε γνωστός φωτογραφίζοντας πλούσιους και διάσημους σε στιγμές που φανερωνόταν ο πλούτος και η φήμη τους χωρίς όμως ποτέ να χρησιμοποιήσει στυλίστες ή μακιγιέρ, όπως συνηθίζεται στις μέρες μας. Έκανε πάντα χρήση του φυσικού τοπίου και του φωτός που είχε στη διάθεση του, αποδίδοντας με απόλυτο ρεαλισμό τα θέματά του.

Από τα 18 του εργάστηκε ως φωτογράφος στον αμερικανικό στρατό –αξιοσημείωτη είναι η δουλειά του σε μάχες του Β΄ παγκοσμίου πολέμου-, κερδίζοντας μάλιστα το παράσημο Purple Heart για τις υπηρεσίες του.

Μετά τον πόλεμο μετακόμισε στην Καλιφόρνια όπου και άρχισε να φωτογραφίζει διασημότητες, με πιο γνωστό έργο του, τη φωτογραφία με τίτλο Kings of Hollywood, στην οποία απεικονίζονται σε ένα πρωτοχρονιάτικο πάρτι οι Clark Gable, Van Heflin, Gary Cooper και James Stewart.

Ο Slim Aarons είχε αποκτήσει τόσο σημαντικό κύρος ως φωτογράφος, ώστε οι ίδιες οι διασημότητες τον καλούσαν για να τους φωτογραφίσει μιας και τον θεωρούσαν «δικό τους».

Φημολογείται ότι ο χαρακτήρας που υποδύθηκε ο James Stewart στην ταινία του Alfred Hitchcock, “Rear Window” (1954), βασίζεται στον Slim Aaron και ορισμένα σκηνικά της ταινίας στο διαμέρισμα του.

Κείμενα (Πηγές)

  • http://www.photographersgallery.com
  • http://theselvedgeyard.wordpress.com
  • http://www.vanityfair.com
  • http://el.wikipedia.org
εικόνα αρθρογράφου (Νίκος Πρίπορας)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Νίκος Πρίπορας

Γεια σου αναγνώστη μου. Είμαι ο Νίκος ή ΠΡΙ για τους φίλους. Γραφίστας, φωτογράφος, σύντομα και πολιτισμολόγος. Αγαπώ κάθε είδους τέχνη αλλά πάνω από όλα τη φωτογραφία. Μότο μου η ατάκα του Eisenstaedt : It is more important to click with people than to click the shutter.

Artcore magazine's footer