Άρθρα :: Thursday Trivia articles :: thursday trivia

επιλογή γλώσσας
choose language

16.02
2017

Thursday Trivia #47

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Thursday Trivia #47)

5+1 trivia για την ταινία “Dracula” του Francis Ford Coppola.

-Στο πρώτο meeting μεταξύ των πρωταγωνιστών της ταινίας ο Coppola ανάγκασε όλους τους ηθοποιούς που συμμετείχαν στην ταινία να διαβάσουν φωναχτά ολόκληρο το βιβλίο “Dracula” του Bram Stoker ώστε να «νιώσουν» περισσότερο το έργο. Ο Anthony Hopkins είχε δηλώσει πως του πήρε δύο μέρες. 

-Ο Coppola εξηγεί στα extras του DVD της ταινίας πως ο γάμος της Mina και του Jonathan Harker γυρίστηκε σε μία πραγματική ελληνική ορθόδοξη εκκλησία στο Los Angeles και πως ο ιερέας ήταν πραγματικά ένας ορθόδοξος ιερέας. Μετά τα γυρίσματα συνειδητοποίησαν πως η Winona Ryder και ο Keanu Reeves είχαν όντως παντρευτεί. 

-Ο Gary Oldman ήταν μεθυσμένος κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της επικής σκηνής όπου γλείφει το αίμα του Harker από το ξυράφι του. Επίσης, η συγκεκριμένη σκηνή γυρίστηκε μετά τα μεσάνυχτα προσθέτοντας ακόμα μεγαλύτερη ένταση στη σκηνή.

εικόνα άρθρου (Thursday Trivia #47)

-Στην καταπληκτική σκηνή όπου ο Gary Oldman ως Prince Vlad καταριέται τον Θεό και μπήγει το ξίφος του στον σταυρό βγάζει μία απόκοσμη κραυγή η οποία δεν ανήκει στον Gary Oldman αλλά στον Lux Interior, τραγουδιστή του punk συγκροτήματος The Cramps, κάτι το οποίο βγάζει τρομερό νόημα…

εικόνα άρθρου (Thursday Trivia #47)

-Ο Coppola, στη σκηνή όπου ο Van Helsing πιάνει επ’ αυτοφώρω την Mina με τον Dracula, προκειμένου να βγάλει περισσότερο το αίσθημα της ντροπής από την Winona Ryder, την αποκάλεσε «πόρνη».

-Για να γυριστεί η σκηνή όπου τρεις γυναίκες βαμπίρ αναδύονται μέσα από ένα κρεβάτι για να αποπλανήσουν τον Jonathan Harker, ο Coppola καθώς και η ομάδα των ειδικών εφέ της ταινίας συμβουλεύτηκαν έναν επαγγελματία μάγο. Τον ευχαριστούμε.

εικόνα άρθρου (Thursday Trivia #47)
εικόνα αρθρογράφου (Αλεξία Τζιώγα)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Αλεξία Τζιώγα

If the world would shut up, even for a while, perhaps we would start hearing the distant rhythm of an angry young tune, and recompose ourselves.

Artcore magazine's footer