Άρθρα :: Diary of A Cultural Corruptor articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

Η σινδόνη αυτή που ξεδιπλώνεται με χάρη πάνω στα ηλεκτρονικά σας κάγκελα φιλοδοξεί πρωτίστως να σας κάνει να χαμογελάσετε και δευτερευόντως να σας ενημερώσει για εξελίξεις και γεγονότα πολιτιστικού χαρακτήρα που πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και που διαδραματίζονται ως επί το πλείστον στο Λονδίνο, αυτό το υπέροχο κεφαλοχώρι του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο ανταποκριτής σας θα αψηφά κάθε κίνδυνο και δυσκολία και θα σας ενημερώνει τακτικά από τα χαρακώματα της παρηκμασμένης πρωτοπορίας του πολιτισμού μας για τις μάχες που μαίνονται στα μετανεωτερικά μέτωπα και μετόπισθεν: σελίδες από το ημερολόγιο του τέλους μιας εποχής.

Σελίδα 1 / 1

εμφάνιση ανά σελίδα :

  • 15
  • 30
  • 50
  • 100
24.02
2015

Ιθαγενείς διαφημιστές και φρούτα πολλών ταχυτήτων: Μετα-αποικιοκρατικές βινιέτες από το Λονδίνο

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Ιθαγενείς διαφημιστές και φρούτα πολλών ταχυτήτων: Μετα-αποικιοκρατικές βινιέτες από το Λονδίνο)
Ξέρετε πως αποκαλείται πλέον η αδυναμία των ανθρώπων να ζήσουν με τους κατώτατους μισθούς στην Ελλάδα του 2015; Μάλλον ξέρετε γιατί την έχουμε ενσωματώσει και εμείς οι ίδιοι ως ηλίθιοι, μετατρέποντας το αυτονότητο (και κεκτημένο με αίμα) δικαίωμά μας στην εργασία με ανθρώπινους όρους και ασφάλεια, σε ζήτημα φιλανθρωπίας: humanitarian issue (=ανθρωπιστικό ζήτημα), έτσι απεκάλεσε ο δημοσιογράφος του BBC Mark Lowen το ζήτημα του minimum wage, εκφράζοντας την ψευτοενοχική ευαισθησία του (πρώην δήθεν) αποικιοκράτη. Τα συμβόλαια μηδενικής αμοιβής στη χώρα του, (0 hours contracts) πώς τα αποκαλεί άραγε; Μαγικά; Γιατί αν έχεις τέτοια, και άνεργος δεν θεωρείσαι και να ζήσεις είναι αδύνατον: Φιλοσοφικόν παράδοξον της εποχής μας.
23.01
2015

Σκοτώστε τις εικόνες! Μέρος Α: Η Ωραία Ελένη και ο Προφήτης: H εικόνα ως ακύρωση του υπερβατικού

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Σκοτώστε τις εικόνες! Μέρος Α: Η Ωραία Ελένη και ο Προφήτης: H εικόνα ως ακύρωση του υπερβατικού)
Στις 7 Ιανουαρίου 2015, γύρω στις 11:30 δύο φανατικοί μουσουλμάνοι τρομοκράτες εισέβαλαν στα γραφείου του περιοδικού Charlie Hebdo στο Παρίσι και εκτέλεσαν εν ψυχρώ οκτώ εργαζόμενους στο περιοδικό.
08.12
2014

Turner Prize 2014

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Turner Prize 2014)
«Το κατεβάζουν κάθε χρόνο με το κλουβί κάτω και αποφαίνονται: είναι νεκρό...», σχολίασε καυστικά ένας αναγνώστης της Guardian, ο Jantar. Και δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω. Θέλετε να σας το πω με τα λόγια ενός μεγάλου ποιητή; Θάνατος είναι οι κάργες που χτυπιούνται (στις στήλες, στις αίθουσες, στις γκαλερί καθώς «αντικρύζουνε» σκουπίδια.)
05.05
2014

Η Πωλίνα, Ο Ρακιντζής, ο Bach και το ρετσινόλαδο: Είναι η ποιότητα στην τέχνη αυταπόδεικτη;

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Η Πωλίνα, Ο Ρακιντζής, ο Bach και το ρετσινόλαδο: Είναι η ποιότητα στην τέχνη αυταπόδεικτη;)
O καλός μου φίλος Θ., γνωστός ως Λιμενάρχης ή Ναύαρχος, είναι ψηλός, ευθυτενής, πολυσχιδής και πολυπράγμων. Κυρίως όμως, δεν έχει χάσει την ικανότητά του να θέτει ερωτήματα. Ερωτήματα ακόμη και για θέματα που είναι αυτονόητα για άλλους. Κανένα όμως ερώτημα δεν είναι αυτονόητο, ή ανόητο, όταν δεν είσαι ανόητος. Σε μια συζήτηση με φίλους του στην οποία αναφέρθηκαν στην Πωλίνα, τον Ρακιντζή και τον Bach (μεταξύ άλλων πολύ πιο πικάντικων, είμαι σίγουρος), προέκυψε το ερώτημα του τίτλου: Είναι η ποιότητα στην τέχνη αυταπόδεικτη;
13.04
2014

Τα παιδιά των selfies: Η γενιά που πυροβολεί την επιφάνεια ανατινάζοντας τα μέσα της

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Τα παιδιά των selfies: Η γενιά που πυροβολεί την επιφάνεια ανατινάζοντας τα μέσα της)
Το τηλέφωνό μου είναι εξ ορισμού ηλίθιο. Δεν είναι smart, αν και με την αρχική σημασία που είχε η λέξη στον μεσοπόλεμο, είναι αρκούντως κομψό. Δεν έχει σύνδεση με το διαδίκτυο που σημαίνει ότι μπορώ ακόμη να περιμένω κάτι στην ηλεκτρονική μου θυρίδα όταν επιστρέφω στο σπίτι. Επίσης έχω την πολυτέλεια να κοιτάζω γύρω μου στον υπόγειο.
07.02
2014

Κάθεσαι καλά γλυκιά μου; Μέρος Α: Δύο προνομιούχα κορίτσια με αμφιλεγόμενα καθίσματα

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Κάθεσαι καλά γλυκιά μου; Μέρος Α: Δύο προνομιούχα κορίτσια με αμφιλεγόμενα καθίσματα)
Σκάνδαλο στην Tate: Μικρός αναρχικός σπόρος θηλυκού γένους σκαρφαλώνει σε γλυπτό δέκα εκατομμυρίων δολαρίων και οι γονείς βγάζουν γλώσσα και από πάνω: «ήταν πάντα ενάντια στο κατεστημένο» διακηρύττουν για την εννιάχρονη Sissi Bell Bolongaro-Trevor οι γονείς της.
27.12
2013

Κρίσιμα Ερωτήματα. Μέρος Β: Faux Fur-Pleather-Fart: To Βραβείο Turner ή Είναι η σύγχρονη τέχνη απαίσια;

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Κρίσιμα Ερωτήματα. Μέρος Β: Faux Fur-Pleather-Fart: To Βραβείο Turner ή Είναι η σύγχρονη τέχνη απαίσια;)
Η Γερτρούδη, ως πρόεδρος, ξερόβηξε και όλοι οι παρευρισκόμενοι κατάλαβαν ότι είχε έρθει η ώρα για να σοβαρευτούν:
03.06
2013

Κρίσιμα Ερωτήματα. Μέρος Α: Πού πάει η τέχνη όταν πεθάνει;

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Κρίσιμα Ερωτήματα. Μέρος Α: Πού πάει η τέχνη όταν πεθάνει;)
Στα μουσεία, θα μου πείτε. Και ημιθανής να είναι, αν την πάρεις και τη στήσεις στον τοίχο ως μεγάλο αριστούργημα, την περιβάλλεις με περισπούδαστες ακαδημαϊκές περικοκλάδες και, κυρίως, αν τη χρησιμοποιήσεις πλυντηριακώς (για να ξεπλύνεις την ντροπή σου, το μαύρο σου χρήμα, τον καημό σου, τις γνώσεις σου, τον μισθό σου, την αδυναμία σου να δημιουργήσεις και τα παρόμοια) έχεις συμβάλει τα μέγιστα στη θανατική της καταδίκη.
19.04
2013

Affaire(s) des Pois(s)ons: μάγισσες, μουσικές, και μπαγιάτικα μύδια

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Affaire(s) des Pois(s)ons: μάγισσες, μουσικές, και μπαγιάτικα μύδια)
H φίλη μου ήταν ανένδοτη: “Δεν του στέλνω μήνυμα. Ούτε εξώδικο δεν θα του έστελνα...να το πάρει και πάνω του!... κατάλαβες δηλαδή, βγαίνουμε, τρώμε, πίνουμε, μας συνοδεύεις σπίτι, μας φιλάς, (καλά φιλιόμαστε αμοιβαίως), μας λες ότι πέρασες πολύ ωραία, κι εμείς επίσης, μας λες καληνύχτα, μας λες ότι θα μας πάρεις τηλέφωνο, και περνούν τρείς βδομάδες και ούτε σε είδαμε ξανά ούτε σ'ακούσαμε... είσαι και καλλιτέχνης, γρατζουνιστής, υποτίθεται ευαίσθητος... σιγά μη ξαναβγώ εγώ ραντεβού με κανέναν...
10.03
2013

Καταστάσεις Υψηλού Κινδύνου. Μέρος Β: Πώς ζει το άλλο μισό

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Καταστάσεις Υψηλού Κινδύνου. Μέρος Β: Πώς ζει το άλλο μισό)
…στέλνω μια ηλεκτρονική κάρτα με μπαλόνια και μια φωτογραφία τούρτας με το όνομα του Η. επάνω. Εκείνος βέβαια νόμιζε ότι την έκανα εγώ στο photoshop αλλά του είπα την αλήθεια σε μια κρίση ειλικρίνειας (καλά, το είπα γιατί είμαι πιο περήφανος για τις ερευνητικές μου ικανότητες που απέδωσαν την εν λόγω τούρτα). Την επομένη, την ημέρα των γενεθλίων του, ο Η. με προσκάλεσε σε... υψηλό δείπνο!
01.02
2013

Καταστάσεις Υψηλού Κινδύνου. Μέρος A: Από την ντροπή στην εντροπία

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Καταστάσεις Υψηλού Κινδύνου. Μέρος A: Από την ντροπή στην εντροπία)
Τη μοναδική μέρα εδώ και μήνες που δεν κοίταξα τον παγκόσμιο τύπο αμέσως μόλις ξύπνησα, έμεινα ανενημέρωτος για τα τεκταινόμενα στη γειτονιά μου.Μου τα πρόλαβε ο καλός μου φίλος, Η., που με πήρε τηλέφωνο: Δεν άκουσες τα νέα; (Γκρρρ, σήμερα όχι, δεν πρόλαβα, ποντικομαμή!) Γιατί, τι έγινε πάλι: έπεσε το χρηματιστήριο; Όχι, ένα ελικόπτερο. Τιιιι; Όπως τ'ακούς, σήμερα το πρωί ένα ελικόπτερο χτύπησε πάνω σε έναν γερανό στην κορυφή ενός ψηλού κτηρίου και έπεσε, ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!
18.01
2013

Πότε τελειώνει αυτό το ρημαδιασμένο ημερολόγιο των Μάγια;

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Πότε τελειώνει αυτό το ρημαδιασμένο ημερολόγιο των Μάγια;)
Έλεος. Προσπαθώ να συγκεντρωθώ αλλά αδύνατον. Δεν είναι οι κραυγές από το δρόμο. Ούτε το κείμενο που έχω μπροστά μου. Είναι που είναι Δεκέμβριος του 2012. Και όλοι χαίρονται (κυρίως με κραυγές) που στις 12/12/12 τελικά δεν τελείωσε τίποτα.

Artcore magazine's footer