Άρθρα :: Art outside the Core articles :: selected column

επιλογή γλώσσας
choose language

23.12
2013

Η Sylvie Guillem στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

εικόνα εξωφύλλου άρθρου (Η Sylvie Guillem στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών)

Τα δημοσιεύματα τη χαρακτηρίζουν ως την «μεγαλύτερη και καλύτερη εν ζωή χορεύτρια», ως «προστατευόμενη του Νουρέγιεφ», μιας και υπήρξε μαθήτρια του, ως την «μεγάλη σύγχρονη ντίβα της διεθνούς χορευτικής σκηνής». Ο λόγος για τη Sylvie Guillem φυσικά, τη Γαλλίδα χορεύτρια της Όπερας του Παρισιού και του Βασιλικού Μπαλέτου της Covent Garden, η οποία έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, από τις 19 έως τις 30 Δεκεμβρίου, χορεύοντας μετά από πολλά χρόνια πάνω στις πουέντ της.

Θα παρουσιάσει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τα Μπαλέτα του Τόκιο, το έργο «Μαργαρίτα και Αρμάνδος», το οποίο είναι εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα «Η κυρία με τις καμέλιες», και χορογραφήθηκε πρώτη φορά για τους Ρούντολφ Νουρέγιεφ και Μαργκό Φοντέιν. Φυσικά, μιας και κάθε χορεύτρια ξέρει, ότι όλη η δημιουργικότητα και όλο το συναίσθημα βρίσκονται στο σύγχρονο, οι τυχεροί που θα τη θαυμάσουν θα την απολαύσουν και στο «Sacred Monsters», μαζί με τον καταπληκτικό Akram Khan, χορευτή του kathak (ινδικός χορός). Σε αυτό το πρωτοποριακό έργο, τα σώματα των δύο χορευτών «συνομιλούν», ανταλλάζουν ιδέες και τεχνικές. «Αυτό που τους χωρίζει και τους ενώνει ταυτόχρονα, είναι, πολύ απλά, η κλασική εκπαίδευση. Το έργο ανοίγει με την αδύνατη Sylvie Guillem να στέκεται με ένα σκοινάκι σε απόσταση, σαν απογοητευμένο παιδί- μια παγωμένη, σχεδόν φωτογραφική εικόνα, που προμηνύει μοτίβα της παιδικής ηλικίας και αναμνήσεις…» (Sanjoy Roy, review about Sacred Monsters).

Η ίδια είχε δηλώσει: «Είναι τεράστια χαρά να δουλεύω με τον Akram. Με κάνει να γελάω και είναι πραγματικά μια περιπέτεια το να είμαι μαζί του. Και παρόλο που προερχόμαστε ο καθένας από διαφορετικό υπόβαθρο, αντιμετωπίζουμε τα ίδια προβλήματα. Έχουμε την ίδια αίσθηση της περιέργειας, κάτι που μας ενώνει. Στην πραγματικότητα, είναι οι διαφορές μας, σωματικές και πολιτισμικές, αυτές που μας κάνουν τόσο όμοιους». Το σκουρόχρωμο, δυνατό και ογκώδες σώμα του, σε αντιπαράθεση με την, φαινομενικά πάντα, εύθραυστη και κάτασπρη φιγούρα της Guillem, σε συνδυασμό με τις απίστευτες χορευτικές ικανότητες και των δύο και με μουσική του Philip Sheppard, σίγουρα θα αποτελέσουν ένα ανεπανάληπτο θέαμα επί σκηνής. Πραγματικά εύχομαι κάποια στιγμή να έχουμε την ευκαιρία να τη θαυμάσουμε ξανά και στη Θεσσαλονίκη....

Περισσότερες πληροφορίες: 210 7258510, www.megaron.gr

 

για το Artcore γράφει:
Αναίς Καραγιάννη

-
αντί βιογραφικού
εικόνα αρθρογράφου (Artcore)

σχετικά με τον αρθρογράφο
Artcore

Επειδή ξέρουμε πόσο θα θέλατε να μιλήσετε σε γνωστούς αγαπημένους και νέους αλλά πολλά υποσχόμενους δημιουργούς, αλλά πού να τρέχετε τώρα, θα το κάνουμε εμείς στο Artcore, δηλαδή οι Αrtκόρες και Artκούροι που μαζί αποτελούμε μια πολυσχιδή και αρμονική (4 με 6 κάθε απόγευμα) προσωπικότητα υψηλού δημοσιογραφικού κύρους που ζεί για να ρωτάει και ρωτάει για να ζήσει (αυτό και εσείς) καλύτερα… Επίσης η ιδία περσόνα θα είναι υπεύθυνη για την προώθηση δημιουργών, ομάδων, συγκροτημάτων, χώρων, εκδηλώσεων, λιτανειών, γάμων και βαπτίσεων, με (ατυπικά) δελτία τύπου και λοιπά κουραφέξαλα τα οποία θα δημοσιεύονται ανά καιρούς σε άλλα μέσα, διαδικτυακά και μή (χειρότερα). Ευχαριστούμε.

Artcore magazine's footer